Foorumi esilehtLogi sisseRegistreeruPortaali

Ahoi, Külaline.
Foorumisse postitamiseks
pead sisse logima.
Kui sul pole veel kontot,
siis loo konto.
Kui sinu konto aktiveerimise e-mail läks kaduma, siis kliki siin.
19.01.20 23:31

Kasutajanimi, salasõna
Unustasid salasõna?
Otsi foorumist

Statistika
Postitusi : 14065
Teemasid : 1469
Kasutajaid : 18102

Viimati registreerus: KRenoWew
Kasutajate nimekiri
Hetkel foorumis

Rohkem statistikat...
Emajõe Nupuklubi  |  Varustus  |  Paadid  |  Teema: Mootori parandamine
Lehed: [1]   Alla
Trüki
Autor Teema: Mootori parandamine  (Loetud 10942 korda)
uba
Kalastushuviline
*
Postitusi: 2



« postitatud 13.02.07 22:40 »

Kallid kaaskannatajad!

Äkki oskate soovitada head paadimootorite parandust või parandajat. Sõbra Honda 2,3 hj. otsustas, et paati enam edasi ei vii. Mootor töötab ja tunne on, et miskit on seal jala sees nukkidelt maha jooksnud või murdunud. Viis siis mootori vaatamiseks sinna kust ostis ja see töökoda ütles, et  sidurid värgid kõik läbi ja 10000 eeguse mootori parandamine läheb 7000 eeku. Kardan, et talle tahetakse lihtsalt mütsi pähe tõmmata. Kuna mul omal ka sama mootor siis ootaks tänuga sellekohast infot.
Ette tänades: U.
IP

Uba
sepaonu
Vana kala
***
Postitusi: 744



« Vastus #1 postitatud 14.02.07 07:58 »

Sellist asja on enne ka kuulda olnud, 17tuhat maksva päramootori reduktori remondiks on pakutud 12,5 tuhat, pärast vist 9,5 jäi lõpphinnaks + uus vint.
Ei usu, et sa kuskilt paadimootorite teenindusest mingeid teisi numbreid kuuled. See siduridvärgid on üsna segane jutt ka. Remondi summa järgi otsustades ikka vast reduktor sodi. Siin raplakandis üks mees taastab ja teeb hammasrattaid, see on üks võimalus, et lased jupid taastada või uued teha. Pole ka ju kindel, et kas see iseremonditud kestab ja kui kaua.
IP

Lindistan päikseloojanguid kõrvade vahele
priit
Tegija
**
Postitusi: 62


« Vastus #2 postitatud 14.02.07 18:02 »

reduktori hammakaid võib taastada,parem lasta uued teha,aga laagrid tuleb kindlasti originaalid tellida.Ei aita ka see kui mõõt ja kiirusindeks klapivad tavaline tööstuslaager ei kesta.
Kahjuks ei mäleta firma nime aga asub lauluväljaku kõrval mere pool,seal rauafirma kus tehakse väga täpset tööd ja valmis asjadele teevad ka ÕIGE termika.
kui ikka reduktor laiali siis kisu pulkadeks ja vaata mis on karukõhus .Alternatiiv ,soome romulad ja uus/kasutatud jalg,kuigi vähe tõenäoline,romulates ilma jalata mootoreid kuhjaga. Kui pulgad käes võid proovida ka PIONEER`I tehast kuigi sinna raske ligi pääseda. Pole se reduktor nii keeruline midagi,et ise kokku lahti ei saaks.
IP

Kirjavead on kohustuslikud.
nagel
Vana kala
***
Postitusi: 186


« Vastus #3 postitatud 15.02.07 17:01 »

Tean üht universaalgruppi - Artell Tšuks & Lovi Unlimited. Panevad sõitma iga mootori, kasutades oskuslikult läbipaistvat veesarnast vedelikku ja võlusõna JPTVJMT.
IP
tsuks
Nupuklubi
*
Postitusi: 565



« Vastus #4 postitatud 15.02.07 19:06 »

Nagel- vaat kolvid, rõngad, tihendid- seda kuiskitmoodu teha saaks- a kui reduktor segi- tsuks ei aita.
Ühete Yamu-40 aastaid tagasi lammutasime- reduktor oli segi- (muideks- tuli välja et taastatud müügiks)- eestis pole pinki et uut teha! Tehase reduktor oli vist 35 tuhhi- mootor ise maksis ca 20 vist.
Kahjuks nii need asjad käivad.
kapitalist ei viitsi juppega jannata- Osta uus mootor!
Või paneb jupile kirve selga.

 Kui sepa väidab, et saab taastada- siis 2,3 hj vast isegi kestaks- mis jõud tal ikka seal jalas käivad.
Või lased taastada ja müüd vaenlasele maha.
Samas jääb lahtiseks- miks ta ikka kokkujooksis?
Sa Uba- igaaasta kontrolli reduktori õli- kas on vesi sees- kohe vaheta tihendid.
Ja mitte tagumised- kruvijuures- viga võib olla kulunud veepumbatiivikus- korpuses- eriti kui sõidetakse vadalas vees.
Kontrolli kruvivõlli lõtku. Kui  vähegi minimaalne lõtk- kiiremas korras laagrite vahetus + uus otsatihend.
Kui metallipuru õlis- vaheta õli ja mootor müüki.
Aga õli vaheta igaaasta raudselt!

Ei midagi uut.
IP

tsuks nigu ma olen
uba
Kalastushuviline
*
Postitusi: 2



« Vastus #5 postitatud 17.02.07 10:03 »

Aitüma mehed!

Eks vaatame mis teha annab. Veider küll, et võrreldes mootori jalaga mootor ise peaaegu midagi ei maksa. Eks uurime veel natsa seda asja aga kui see hind selliseks jääbki, siis on mõtekas vist juba uus mootor hankida. Igatahes suured tänud asjalike kommentaaride eest!!!

U.
IP

Uba
yrjo11
Kalastushuviline
*
Postitusi: 4


« Vastus #6 postitatud 19.02.07 14:21 »

Mudel 2,3 on ise ca 2 või 3 aastat alles müügil ja Honda mootoritel, ka minu 2002.a. 2-l oli 2 aastat garantiiaega. Kui see garantii on nüüd tõesti läbi, võiks ta ju lahti võtta ja vaadata sidurit. Nendel mootoritel on tsentrifugaalsidur ja selle hooldus ongi ette nähtud  vist 150 töötunni tagant ( vabandan kui eksin juhendit ei ole praegu käepärast !) koos kulunud ekstsentrikute vahetusega. Tsentrifugaalsiduri ekstsentrikud ongi normaalselt kuluvad ja asendatavad osad, nagu autol piduriklotsidki.  Mina võtaks küll esialgu siduri lahti ja kui viga seal telliks Soomest Otto Brandtilt vajalikud jupid. Kui see mootor ikka vaikselt ilma hammastekärinata vedamast tõrkus siis võib viga olla küll siduris. Reduktori puhul on muidugi asi nukram.
IP
tsuks
Nupuklubi
*
Postitusi: 565



« Vastus #7 postitatud 05.03.07 22:24 »


 De javuu.

Seda teemat varemgi lahatud.
trimmeritel.
saagidel.
saanidel.
rolleritel.
Honda 2,3 motooril 150 töötundi lubab? Hm.
Siis  palju käivitamisi ja lühikesi otsi.
Ja ikkagi on miskit kummaline.
Kui sisu segi- ju miski vedru järgi andis ja põntsu pani-et Kõik sidurivärk tuksis.

Eip.
Teistemeesteteema.
IP

tsuks nigu ma olen
Lehed: [1]   Üles
Trüki
Alamfoorumisse:  


© 2005-2013 Emajõe Nupuklubi