Foorumi esilehtLogi sisseRegistreeruPortaali

Ahoi, Külaline.
Foorumisse postitamiseks
pead sisse logima.
Kui sul pole veel kontot,
siis loo konto.
Kui sinu konto aktiveerimise e-mail läks kaduma, siis kliki siin.
08.12.19 20:52

Kasutajanimi, salasõna
Unustasid salasõna?
Otsi foorumist

Statistika
Postitusi : 14060
Teemasid : 1468
Kasutajaid : 16240

Viimati registreerus: tamekawb3
Kasutajate nimekiri
Hetkel foorumis

Rohkem statistikat...
Emajõe Nupuklubi  |  Varustus  |  Paadid  |  Teema: Õlivahetus mootori jalas
Lehed: [1]   Alla
Trüki
Autor Teema: Õlivahetus mootori jalas  (Loetud 15935 korda)
ehitusmees
Tegija
**
Postitusi: 349



« postitatud 27.06.06 09:24 »

Kui tihti tuleks mootori jalas õli vahetada? Tegu vana vene mootoriga, mis töötab ilmselt ka ilma õlita. Igal hooajal? A kui väga tihti mootorit ei kasuta?
IP
greenhorn
Tegija
**
Postitusi: 60



« Vastus #1 postitatud 27.06.06 11:20 »

Millal viimati vahetasid?
Kui mootorit vähe kasutad ja õli on ilus puhas, ega siis erilist vajadust pole iga hooaeg vahetada.
IP
ehitusmees
Tegija
**
Postitusi: 349



« Vastus #2 postitatud 28.06.06 13:50 »

eelmine aasta sai vahetatud, miski 10-kond korda täristatud. Osad väidavad, et isegi kui ei sõida, tuleks vahetada, nagu õli võiks hapuks minna...
IP
Silver
Tegija
**
Postitusi: 79


« Vastus #3 postitatud 28.06.06 22:00 »

Egas õlivahetus halba ei tee, ise oma Võhrul iga paari aasta tagant vahetanud. Vahepeal olen vaadanud , et vett väga palju sisse pole sattunud.
IP

Rääkimine hõbe, vaikimine kuld.
doc
Tegija
**
Postitusi: 28


« Vastus #4 postitatud 28.06.06 23:20 »

Kui vett sees pole ja õli selge , siis aega küll.
IP
greenhorn
Tegija
**
Postitusi: 60



« Vastus #5 postitatud 29.06.06 10:39 »

eelmine aasta sai vahetatud, miski 10-kond korda täristatud. Osad väidavad, et isegi kui ei sõida, tuleks vahetada, nagu õli võiks hapuks minna...

no pole mina veel transmissiooniõlidel "best before" silti näinud, kui sa just rapsiõli sinna panid siis võib jah hapuks minna :p
IP
tsuks
Nupuklubi
*
Postitusi: 565



« Vastus #6 postitatud 29.06.06 18:31 »


Siiski targem oleks iga sügis- justnimelt sügis- õli väljavahetada. Eriti Võhrul. Kipub vett sisse laskma- ja tulem- jalg lihtsalt külmub lõhki.
Soovitan soojalt igal mootoril olenematta päritolust teha see väike asi ära- esiteks- õli ei lähe kuigipalju, teiseks- töö konti ei murra ja kolmandaks- uus jalg maksab stks raha.
IP

tsuks nigu ma olen
muhv
Kalastushuviline
*
Postitusi: 1


« Vastus #7 postitatud 10.07.06 17:27 »

vene vihri peaks enne külmade algust soojemasse kohta talvekorterisse viima ja jalal mõlemad korgid eemaldama ning õli välja laskma.Kevadel,enne hooaja algust,panna uus õli(150 ml) sisse ja käib jälle.Talveks õli jalga jätta ei ole hea,sest võib ju olla mõni kondensi piisk jalas ja peale külmumist ongi semmerlingid suure tõenäosusega mokas.
IP
retti
Nupuklubi
*
Postitusi: 93


« Vastus #8 postitatud 10.07.06 18:05 »

Muhv, loe veelkord tsuksi postitus läbi. Ja loe veel üks kord.
Nii.
Tsuks ütles paadimehe B- õli kohta reduktoris.
Mina ütlen
A - iga navigatsioonihooaja  algul uued küünlad /on mõni erand/
C- ära kalla paaki bensiini tundmatust kohast ja sügisel pane paak bentsu täis.
IP
tsuks
Nupuklubi
*
Postitusi: 565



« Vastus #9 postitatud 26.07.06 20:24 »

 A mis sa kevade selle paagitäiga pääle akkad?

 Saan aru, et roosteuiss ei leia tegevust-  a kui tegu plastpaagiga?
Küünaldekohta päri.
Parem karta kui meetriselainega päädpidivees neid vahetada.
IP

tsuks nigu ma olen
Meelis 'HrKala'
Vana kala
***
Postitusi: 231



« Vastus #10 postitatud 30.07.06 22:57 »

Nu mis siin kosta. Vaatasin kolm nädalat tagasi oma mootori jala õli taset. Kõik
tundus OK. Õli oli, tase normis ja siis jooksis kokku. Täiesti lambist.
Nimelt , käiguvahetuse hoova simmer andis järgi ja sealt pesi kogu õli välja.
Tulemuseks , kokkujooksnut ülemine laager ja kaks murdunud hammast.
Total cost 1000 eeki. Ehk ,et ei ole liiast alati kontrollida kuda õliga on.
IP

Piisavalt noor et veel õppida
Lehed: [1]   Üles
Trüki
Alamfoorumisse:  


© 2005-2013 Emajõe Nupuklubi