Foorumi esilehtLogi sisseRegistreeruPortaali

Ahoi, Külaline.
Foorumisse postitamiseks
pead sisse logima.
Kui sul pole veel kontot,
siis loo konto.
Kui sinu konto aktiveerimise e-mail läks kaduma, siis kliki siin.
19.11.18 09:35

Kasutajanimi, salasõna
Unustasid salasõna?
Otsi foorumist

Statistika
Postitusi : 13991
Teemasid : 1459
Kasutajaid : 5208

Viimati registreerus: nikkinu3
Kasutajate nimekiri
Hetkel foorumis

Rohkem statistikat...
Emajõe Nupuklubi  |  Varustus  |  Paadid  |  Teema: elektri trimm
Lehed: [1]   Alla
Trüki
Autor Teema: elektri trimm  (Loetud 13910 korda)
jüri öö
Kalastushuviline
*
Postitusi: 10


« postitatud 10.03.13 11:23 »

Valin oma esimest mootorit kevadeks ja on teema, millelel ei ole leidnud selgust. Nimelt, kas el.trimmi on vaja või ei?
Soovin osta 20hp, el.start, distantsjuhtimisega, lühikese jalaga. Olen saanud hinnapakkumised mootoritele, aga el.trimm on kogu hinnas suhteliselt kallis lisa.
Küsimus, kui tihti ja kui vajalik on Teile el.trimm, kas annab oluliselt mugavust juurde või pigem kasutu. Ise näen el.trimmi kasutamist madalas vees sõitmisel ja saab mugavalt mootori asendit reguleerida. Samas sain müüjalt infot, et kiiremal sõidul trimmi reguleerida ei saa, kuna 20hp mootor liiga nõrk.
Kui kellegil on anda head nõu ja rääkida oma kogemustest, siis ootan huviga. Milleks veel el.trimm vajalik on?Hetkel olen ise kahe-vahel, kas see mugavus on seda raha väärt, või on  20hp selleks liiga väike mootor, et täit naudingut el.trimmist saada.
Tänan!
IP
jasponiek
Kalastushuviline
*
Postitusi: 6


« Vastus #1 postitatud 10.03.13 19:52 »

Elektriline trimm on hea asi,käsitrimmiga seda õiget nurka leida suhteliselt raske.Paned ta mingisugusesse asendisse ,millega hästi glissi läheb siis jälle sõita halb ja vastupidi.Võtad ühe mehe paati juurde, jälle pead asendit vahetama.Elektri trimmiga selle optimaalsema nurga leidmine ikka kõige lihtsam.
IP
Janno
Nupuklubi
*
Postitusi: 284



« Vastus #2 postitatud 10.03.13 20:52 »

kui sul juba distantsjuhtimisega mootor, siis läheb ilmselt mõnele suuremale paadile ja juhtima hakkad sa teda mootorist eemalt.
pead mõtlema oma sõidurajoonile. et kui sageli peaksid madala vee sõiduasendit kasutama.
siis pead mõtlema, kas sul on vaja trimminurka muuta, kui näiteks paat on tavapärasest kergemas/raskemas lastis. kui jah, siis kui sageli?
mis alusele trimmitav mootor sappa läheks?

ma nüüd hoiatan ette et minu arvamused on purjetaja ja käsijuhtimisega mootorite kasutaja omad. seega ei pretendeeri absoluutsele tõele.
IP
Heigo 'niru' Kraav
Nupuklubi
*
Postitusi: 138



« Vastus #3 postitatud 11.03.13 11:18 »

Niipalju kui mina trimmiga mootoritega sõitnud olen, siis see madala vee asend on ainult üks väike hea omadus trimmi puhul. Põhikasu seisneb ikka võimaluses sõidu ajal leida kõige optimaasem trimminurk, mille omakorda saab taandada parima kiiruse/küttekulu suhtele vms. Või siis täislastis paadi puhul kergem glissiminek jne. Minurust väga väärt asi, last jaotub paadis tavaliselt iga kord natuke erinevalt.
Ise pole 20hj mootoril trimmi kasutanud, aga ma ei saa eriti hästi aru müüja jutust, et 20hj on liiga nõrk, et kiiremal sõidul saaks trimmi kasutada?!?! Ta mõtles äkki suurtes lainetes sõites trimmiga mängimist? Või on paat selline, mis 20 hj-ga ei taha hästi glissigi minna? Äkki polegi glisseeriv paat?
IP
jüri öö
Kalastushuviline
*
Postitusi: 10


« Vastus #4 postitatud 12.03.13 20:23 »

Tänan vastamast!
paat on nord 460, millele soovituslikult max mootor on 20hp. Paadi müüja info põhjal ei tohiks glissi minekuga mingeid probleeme olla ja 20 hp on väga hea kooslus paadiga. Samas ikkagi teeb ettevaatlikuks mootori müüja jutt, et kiiremal sõidul trimmi reguleerida ei saa.
IP
Janno
Nupuklubi
*
Postitusi: 284



« Vastus #5 postitatud 13.03.13 10:11 »

vaatasin seda paati Meremessil. Tükk asja, kuigi ise ehk ei ostaks.
samas ei ole sellisel paadil ka käsitsi jala seadmine teab mis kunsttükk.
nii et kui hinnatundlik oled, siis ei ole vast elektritrimmi olemasolu hädavajalik.
IP
Heigo 'niru' Kraav
Nupuklubi
*
Postitusi: 138



« Vastus #6 postitatud 15.03.13 07:18 »

Nüüd saan vist pihta, millest jutt käib. Arvatavasti soovid sa osta Honda 20 hj mootorit, millel tegelikult ei ole tegemist elektritrimmiga, vaid lihtsalt elektrilise mootorijala tõstmise funktsiooniga. Seda funktsiooni saab jah elektritrimmina kasutada vaid teatud pööreteni, aga mitte täisgaasiga sõites. Ju on tegemist lihtsalt elektrilise ajamiga, mis on piisavalt nõrk, et ei jõua suurtel pööretel sõukruvi survele vastu hakata. Suurematel mootoritel asi lahendatud hüdrosilindriga.
Et kui see Honda nö elektritrimm on selline poolkõva lahendus ja raha kah just puu otsas ei kasva, siis võta tõesti manuaalne variant.
IP
Lehed: [1]   Üles
Trüki
Alamfoorumisse:  


© 2005-2013 Emajõe Nupuklubi