Foorumi esilehtLogi sisseRegistreeruPortaali

Ahoi, Külaline.
Foorumisse postitamiseks
pead sisse logima.
Kui sul pole veel kontot,
siis loo konto.
Kui sinu konto aktiveerimise e-mail läks kaduma, siis kliki siin.
16.07.18 23:16

Kasutajanimi, salasõna
Unustasid salasõna?
Otsi foorumist

Statistika
Postitusi : 13966
Teemasid : 1456
Kasutajaid : 2181

Viimati registreerus: letaba69
Kasutajate nimekiri
Hetkel foorumis

Rohkem statistikat...
Emajõe Nupuklubi  |  Varustus  |  Paadid  |  Teema: 2T mootor ja trollimine
Lehed: [1]   Alla
Trüki
Autor Teema: 2T mootor ja trollimine  (Loetud 15493 korda)
hüüp
Kalastushuviline
*
Postitusi: 9


« postitatud 01.03.13 13:36 »

Kas 2T mootoriga, ca 15 hp, on võimalik trollida 3-4 km tunnis kiirusel või hakkab nii madalatel pööretel puterdama? Milline on 15 hp mootorite kütusekulu tunnis täisgaasiga ja trollimisel. Sama küsimus kütusekulu kohta ka Honda 30 hp 4T mootorile? 2T ise kasutanud ainult Vihri ja sellel ei tulnud trollimisest küll midagi välja.
IP
ain017
Kalastushuviline
*
Postitusi: 18



« Vastus #1 postitatud 02.03.13 08:34 »

Ei tohiks puterdama hakata, hõredad ja vale süütega hakkavad madalatel pööretel puterdama.
IP
ronnu
Tegija
**
Postitusi: 27


« Vastus #2 postitatud 02.03.13 13:05 »

Kunagi sai tehtud selline trikk vihrile,et asendasin süütepoolid auto omadega(kaks ühesugust pooli autoromulast) ja panin akupealt tööle.Mootor peab olema muidigi kontaktsüütega,elektronsüütega mootor ei sobi.Sain ta nii ilusti tiksuma. Ka väga madalatel pööretel ei surnud välja.Edu katsetamisel.
IP

ronnu
Janno
Nupuklubi
*
Postitusi: 284



« Vastus #3 postitatud 03.03.13 23:08 »

minu vana yamu kippus küll puterdama madalatel pööretel.
sama olen kuulnud muudegi meeste käest. et tahmab ja puterdab, trollida nigel.
samas meenub mulle, et Retti vist kunagi väitis et tema on saanud 2-tkt mootoriga trollitud küll.
ju ta kommenteerib ise, kas mul õieti meeles.
IP
Heigo 'niru' Kraav
Nupuklubi
*
Postitusi: 138



« Vastus #4 postitatud 04.03.13 09:02 »

Tohatsul vist (või oli kellelgi teisel) on olemas kohe spetsiaalne seadistus madalatel pööretel töötamiseks ehk siis trollimiseks. Aga üldiselt kehtib jah eelpool nimetet häda, et puterdab ja tahmab küünlad ära. Ta ikka loodud suurematel pööretel töötamiseks.
Kütusekulud on nii ja naa - tühikäigul ei oska küll midagi pakkuda, aga täispööretel peaks 15 hj 2T ja 30 hj 4T võtma enam-vähem ühepalju kütust. no nii 10 L/h. 15 hj võtab tegelikult vähem, aga väga palju oleneb paadi koormatusest, kerekujust, vastutuulest jne, jne. Kui see 15 hj on mingile konkreetsele paadile selline jeeli-jeeli alumine piir ehk et mootor suudab paati liigutada oma võimete piiril, siis isegi ainult küttekulust lähtuvalt oleks 30 hj 4T kindlasti parem valik.
IP
Arx
Nupuklubi
*
Postitusi: 303



« Vastus #5 postitatud 04.03.13 20:01 »

Tohatsu 18hp/2tT on trollimiseks vägagi hea, ei turtsu ega plärtsu, ajab edasi brig380 paati
IP

Õnne ja Armastust Teile !!!
talupoeg
Tegija
**
Postitusi: 173


« Vastus #6 postitatud 05.03.13 08:27 »

To arx mis õli sa seguks kasutad ja mis vahekorras?Üks tuttav soovitas seda õli.Pidavat igasugune suitsemine ja tahmamine ära kaduma. http://www.stokker.ee/olid-ja-maardeained/2t-ja-4t-vaikemootorite-olid/2t-ja-4t-vaikemootorite-taissunteetilised-olid/2t-synpower-outboard--1l--seguoli/p:1058304/
IP

adraga vees
nagel
Vana kala
***
Postitusi: 186


« Vastus #7 postitatud 05.03.13 11:59 »

Mul on 6-7 a vana15 hp 2T Johnson ja Cursusega mingeid probleeme pole olnud. See puterdamine vist vanade mittetihedate mootorite teema.
IP
hüüp
Kalastushuviline
*
Postitusi: 9


« Vastus #8 postitatud 05.03.13 15:39 »

Kui panna 2t Mariner 15 hp 2002 Progress 4 taha, kas saaks siis trollida. Mingi lennuk ta ei ole, aga kalal saaks käia küll vast. Kuna mootor ka natuke nõrk Progressile, siis vast saab ka trollida, kuna siis pöörded rohkem üleval.
IP
Arx
Nupuklubi
*
Postitusi: 303



« Vastus #9 postitatud 07.03.13 09:01 »

õlina kasutan Aqaway NMMA TC-W3
IP

Õnne ja Armastust Teile !!!
talupoeg
Tegija
**
Postitusi: 173


« Vastus #10 postitatud 08.03.13 22:09 »

Tänud vastuse eest,aga kas segu 1-50 või 1-100.Hüübile vastuseks ,et sõbral progressil  4hp yamaha 4t ja sõidab ja trollib sellega.Muidugi pole lennuk,aga kalal pole kiiret.
IP

adraga vees
Arx
Nupuklubi
*
Postitusi: 303



« Vastus #11 postitatud 09.03.13 09:47 »

kahetaktilised segatud küttega ikka 1:50
IP

Õnne ja Armastust Teile !!!
retti
Nupuklubi
*
Postitusi: 93


« Vastus #12 postitatud 10.03.13 10:20 »

Härrased
Palun lugege mootori manuaali.
Ja tehke nii,nagu seal on kästud.Aga mitte nii,nagu soovitab naabrimees.Kui ta just mootoritehase konstruktor või insener ei ole.Ja kui ongi - räägib ta sama mis on kirjas mootori manuaalis/kasutusjuhendis.
Kui Yamaha käsib kasutada originaal Yamaha 2T õli,siis tuleb seda ka teha.Kui manuaal ütleb segu vahekorraks 1:100 siis tuleb seda KA teha. /aga mitte nuriseda,et tühikäigul suitseb ja puterdab kui paagis 1:50/
Kui mootor on 2T automaatõlitusega,siis naabrimehe soovituse järgi "pane ikka õli igaks juhuks bensiini sisse ka"  toimida ei saa,sest Yamaha manuaali järgi on see KEELATUD.
Nii lihtne see ongi
Ainus isiklik soovitus - vahetage igal kevadel süüteküünal / küünlad.
IP
talupoeg
Tegija
**
Postitusi: 173


« Vastus #13 postitatud 12.03.13 08:27 »

Siit küsimus kuna leidsin kasutus juhendi tohatsu 2t  9,9b2;15b2;18c2.Kütuse kohta ütleb 50:1,aga on mingi jutt  veel 20:1 kohta.Originaal tekst selline:Break-in  Running must be garried for 10 hour with mixing ratio 20:1fuel oil.Siis on veel tabel kümne tunni kohta ,et millise aja vältel mingi pöörete arv on ette nähtud.Kas keegi on midagi sellist teinud oma mootorile
IP

adraga vees
nagel
Vana kala
***
Postitusi: 186


« Vastus #14 postitatud 12.03.13 11:29 »

See 20:1 on sissesõitmise ajal esimesed 10 tundi
IP
Lehed: [1]   Üles
Trüki
Alamfoorumisse:  


© 2005-2013 Emajõe Nupuklubi