Foorumi esilehtLogi sisseRegistreeruPortaali

Ahoi, Külaline.
Foorumisse postitamiseks
pead sisse logima.
Kui sul pole veel kontot,
siis loo konto.
Kui sinu konto aktiveerimise e-mail läks kaduma, siis kliki siin.
13.11.19 21:25

Kasutajanimi, salasõna
Unustasid salasõna?
Otsi foorumist

Statistika
Postitusi : 14057
Teemasid : 1467
Kasutajaid : 15369

Viimati registreerus: ashleyqs11
Kasutajate nimekiri
Hetkel foorumis

Rohkem statistikat...
Emajõe Nupuklubi  |  Varustus  |  Muu varustus  |  Teema: Defender
Lehed: 1 [2]   Alla
Trüki
Autor Teema: Defender  (Loetud 31687 korda)
sepaonu
Vana kala
***
Postitusi: 744



« Vastus #15 postitatud 23.10.09 10:02 »

Mul transporter, onu vellol, ehk gorbal caravelle. Mina olin veits kuses paadiga viimane kord 07 või 08 ühe korra. Igast kohtades on käidud, küll soolona, küll paadiga, vahest on ketikast kaasas elukindlustuseks olnud. Vello vist pole ka caravellega rohkem kinni istund, kui kord kahe aasta jooksul. A ta muidugi nende teiste a la shrekkidega teeb kõik selleks, et kinni jääda ja siis ennast sealt välja punnida, hobi seegi, eraldi hobi, a tavaelus ja kalale ja seenele tavalise autoga, öko mootor, kööktuba, mõistlik lahendus.
IP

Lindistan päikseloojanguid kõrvade vahele
Tanel
Kalastushuviline
*
Postitusi: 11


« Vastus #16 postitatud 23.10.09 10:41 »

Minu arust pole ükski LR pideva vaid lülitava 4x4 veoga, või ma eksin?

LR Defender ja Discovery on pideva neliveoga. Lisaks aeglusti ja keskdifri lukustus (Discovery II-l asendatud
elektroonilise veojõukontrolliga aastatel 2000...2002, saab ehitada ka mehhaaniliseks).   Pluss muidugi paigaldatavad lukud esi- ja tagasillas, aga see juba rohkem off-roadi teema.

Minu kirjeldus "robustne" tähendab seda, et pole eriti  elektroonikat täis (sest see raip läheb varem või hiljem peesse), mida ise sättida ei mõista. Lisaks hää kui on ruumikas, see tähendab saab külili visata või hunniku kola (kasvõi saunapuud maalt) kohast A kohta B viia. Igapäevaseks sõduks arvan ise ka, et Defender kipub tankiks jääma. Samas kui aparaat on igiliikuri klassist, siis lase ta mul olla teiseks masinaks.

Sel juhul tasub vaadata Discovery poole küll.
IP
puhh
Tegija
**
Postitusi: 142



« Vastus #17 postitatud 23.10.09 10:52 »

4X4 püsivedu võib tähendada ka mitte võrdset jaotust
selleks et oleks ökonoomsem
mul näiteks 95/5
kui esirattad jäävad hätta või näiteks halvemal maastikul tunneb et jõudu jääb väheks, siis see kardetud elektroonika muudab jaotust

sepa kommentaarist tulebki tegelikult välja see, et me mõtleme endale neid kohti välja kus meil hirmsasti vaja mudas püherdada ja üritame seega õigustada maasturi ostu.
IP

Internetis kala küll, nahh sinna Peipsile ronida.
Janno
Nupuklubi
*
Postitusi: 286



« Vastus #18 postitatud 23.10.09 10:53 »

ma ei tea ka eriti kalamehi, kes iga hinna eest läbi mülgaste jõe äärde pääsema peavad. jääd juhtumisi kinni, veedad kalastusaja autot välja koukides.

ei saa aru, miks pere teise auto peale peaks megasummasid kulutama - niikuinii käid kalal ja jahil vaid. muidugi, kui oled miljuneer nagu Jan, siis teine lugu! :D

endale ostsin kevadel suki vitara kala- ja jahiautoks. odav pidada ja putitada. kui mega-mudaaukudesse ei roni ja suuri seltskondi ei vea, ajab asja ära. enamasti käid ju ikka kahekesi või üksi, kogu modru mahub ära. mul enamik sõite 30-40km kaugusele jääb, eks kaugemate otste peal hakkaks rohkem mõtlema maanteeomadustele.
IP
gorba
Tegija
**
Postitusi: 23



« Vastus #19 postitatud 23.10.09 11:35 »

Rehvid,rehvid ja rehvid määravad suuresti läbivuse.D2  ja d1 on mugavamad,kuid defekal ei ole vaja põdeda kriipsude kraapsude pärast ja ka pesta pole vaja peale igat seenelkäiku.Mina soetaks ikkagi maasturi teiseks autoks,endal lihtsam elada.Mis Sepal viga ta ongi enamasti kalal ja ei pea kogu aeg oma kalasodi välja tassima.Ega peagi jõeäärde välja sõitma,kuid päris teepeale ka ei pargi.Ja kui võtta Eestis sõitmiseks,siis peaks isegi Defekaga 4 tunnise sõidu vastu enamus.Olen näinud küll jõeserval igasuguseid tugitoole,kuid puupakk sobib sinna paremini.
IP
Tanel
Kalastushuviline
*
Postitusi: 11


« Vastus #20 postitatud 23.10.09 12:11 »

Defeka ja disco veoskeem on pidev nelivedu vahekastiga. Mingisugust suhet muutvat visko-elektro asja seal all ei ol. Tegemist on klassikaga, mis on lolli- ja pommikindel. põhimõttliselt nagu vene villis:)

Rehvid 60%, muhv rooli ja istme vahel 30% ja auto 10%, selline on valem, millega arvutatakse masina suutlikkust halbades teeoludes.


 
IP
ehitusmees
Tegija
**
Postitusi: 349



« Vastus #21 postitatud 23.10.09 15:22 »

Huvi pärast küsin, millises hinnavahemikus püssi Jan üldse vaatab?
Kunagi oli omalgi huvi Defenderi vastu, aga pidasin seda isegi teise auto puhul liiga robustseks. Kuigi see robustsus ja lihtsus on mõnes mõttes selle asja ilu ja ma olen siiani veendunud, et see on väga vastupidav ja suutlik asi. Samuti pole nad heas korras väga odavad, s.t. arvestatava raha eest saab suht ruunatud käki. Peres on teise autoga vaja rohkem tavasõitu kui ekstreemi. Ekstreemi jaoks on tõesti odavam UAZ, niva või "agronoomi rõõm".
Ülipalju mängib rolli rehv. Juhi roll on vbl tõsise maasturi puhul isegi kõige väiksem. Enne tulevad aeglustid, sillaplokid jms. Aga see kõik oluline juba põlvini mudas.
Mina arvan, et kalastajale, kes tõesti tahab veekoguni jõuda, või siis tahab ennast lihtsalt kindlamat tunda, on olulisim 4vedu ja AT rehv. Sealt edasi pole enam kalastamine vaid off-road. Ja Defender on eelkõige off-road.
Et siis, millises hinnavahemikus püssi Jan üldse vaatab?
IP
JAN
Nupuklubi
*
Postitusi: 589



« Vastus #22 postitatud 23.10.09 15:48 »

Et siis, millises hinnavahemikus püssi Jan üldse vaatab?

Hinnapiir peaks jääma raudselt alla 200k. Tõsi ta on, et korras riist on kallis. Iseküss on, mis asi on "korras". Ostma niipea veel ei kipu, aga uurida-puurida on ju varakult tarvis.
Tegelt on see foorum teemast ikka mööda läinud. Mind huvitaks ikkagi lugeda kasutajate isiklike kogemusi LR-ga.
IP

Pole olemas kehva kala, on kehv kokk!
Tanel
Kalastushuviline
*
Postitusi: 11


« Vastus #23 postitatud 23.10.09 18:25 »

Hinnapiirina kuni 200 000.-  saab väga korraliku Discovery II täna. Alati tasuks jätta mingisugune rahaline reserv (10 ... 20 000.-), et vahetada õlid- filtrid ja ennetada muid üllatusi. Soovitan soojalt suhelda seltskonnaga www.landrover.ee. Siia foorumisse nad ilmselt väga ei satu. Tegin copypaste tekstist, mis kirjeldab minu Discovery kogemust eelmainit foorumist. Kuna Jan küsis kogemust Landroveri kohta ja mina püüan vastata, siis muude markide fännidel poleks mõtet rohkem teemat solkida. Kõik autod on heaks ja naised ilusaks joodavad :)

Siin see tekst siis on:

Sõidan 2001. aasta discovery II-ga, TD5 mootor, tavaline vedrustus (ilma patjadeta). Pidevalt mööda metsateid ja mudaseid radu, tööasjus. Vabatahtlikult offroadima ei roni, kuna auto on töövahend.

Kütusekulu on 9-10 l/100 km. Kui kummil on mustrit ja rooli ja istme vaheline tihend on mõtlemisvõimeline, siis on tegemist päris võimeka kooslusega, mis suudab läbida päris raskeid tingimusi. Väga hea momendiga aeglusti on (kasutan aeglustit pidevalt). Kõhu all puudub igasugune elektroonika, mida küljest võiks ära sõita. Isiklikult arvan, et metsas on diisel parem, sest ta on mõnusalt rahulik, samas jõudu puudu pole aeglustiga kunagi tulnud. Bensukaga on võibolla oht liigselt pedaali muljudes end kiiremini maasse kaevata .

Difrilukku minu autol ei ole. Veojõukontrolli abil ronib ka päris hästi. Alguses arvasin, et see on puudus, aga siiani pole ka vajadust tekkinud. Kui on reaalne oht, et ilma difri ja vintsi koosluseta uppumine kindel, käin parem jala. Samas kui tahtmist ja raha on, annab talle minuteada paigaldada ka keskdifri lukustuse.

Oleneb, milleks autot vajad. Kui tahad tõsisemat tanki, mida mutta ära uputada ja siis proovida, kuidas vintsi abil välja saab, võta discovery I. Odavam soetada ja ka odavam ehitada kui II. Pereautoks on II ilmselt parem valik, pisut uuem ja mugavam.

Auto nõrkadest külgedest on siin foorumites juttu. Kütusepump paagis on vist peaagu kõigil üle 100 000 sõitnud discodel vahetatud. Muus osas ei ole minul midagi märkimisväärset olnud. Varuosi saab Allmakesist väga normaalse hinnaga. Kui õnnestub saada disco II, mis pole asfaldilt eriti maha käinud ning mida on normaalselt hooldatud, on minu arvates tegu väga hea masinaga. Vastupidav auto, millel ka hinna ja kvaliteedi suhe on minu arust paigas, ei tule maksta peale maagiliste märgikeste eest kapotil või tagaluugil. Et siinne jutt liiga pikaks ei läheks, võib lisaküsimuste korral suhelda privaatsõnumitega.

-------------
(tsitaadi lõpp)


Lisaks veel niipalju, et kasutatud auto ostmisel on alati ju teatud riskid. Neid riske saad maandada, suheldes asjasse pühendunud tegelastega. Põhimõtteliselt saab landroveri klubist väga adekvaatset infot pea iga Eestis müüdava landika kohta, need vennad on tõsised fanaatikud seal.

Autost veel paar sõna: hea, kui on spiraalvedrudega (õhkpatjadega on metsas ja muidu ka jama. kallis remontida), keskdifrilukk on tegelikult ka parem kui see ABS-iga toimiv asi. Eelistada tuleks diislit (TD5), samad mootorid on kasutusel ka defekal. Bensukast V8 on jube kütuseröövel ja pigem friigiauto.
Autol on mõned tüüpvead, mis võivad vajada vahetamist, kui keegi seda enne teinud ei ole. Peavaluks võib saada masin, mida pole eelnevalt korralikult hooldatud, või mida on süstemaatiliselt lolli peaga mudas lõhkumas käidud.

Kokkuvõte minu kogemusest LR DII: Maastikul - metsateedel sõita väga hea. Maanteel sõita hea. Oluliselt mugavam kui Defender, samas tegemist ikkagi täisraamil maastikuautoga. Ruumi on palju, kütust võtab mõistlikult. Vajab sõiduautost tulnule pisut harjumist. Ülalpidamiskulud mõistlikud. Varuosi saada väljaspool esindust normaalse hinnaga, konkreetne maaletooja olemas. Leidub  ametlik "alternatiivteenindus" maaletooja esindusele, kus diagnostika ja kõik muud võimalused olemas, aga hind ei tapa. Nende kohta leiad infi eeltoodud kodulehelt. Mina olen rahul.

Loodan, et see jutt läks teemasse ja on Janile abiks. Palun ärge hakake siin pommitama, mis automargid kõik palju paremad on (ja kindlasti omast kohast ongi), kuna küsiti Landroveri kohta, eksju!


Parimate soovidega

Tanel

P.S. soovitan täiendavat lugemist: http://www.tehnikamaailm.ee/est/cars/used/2006/11/?headerID=654
IP
tsuks
Nupuklubi
*
Postitusi: 565



« Vastus #24 postitatud 26.11.09 18:13 »


 Nijah...
Tsuksidemaal on kõnekäänd:

 "Чем круче джип, тем дольше пиздавать за трактором!"



Üksvaje sai VW Transporterit kasutatud...
Lumekettidega ronis Peipsil neist vaaludest läbi, kus 4x4 kõtuli istusid...

Asja tuleb mõistusega võtta- kui lähed sellepeale välja- et tank- küll ronib, seda hooletumaks muutud ja tanki soost väljatuua on oh kui kulukas ja maha ka nigu ei raatsi jätta- raha ju makstud...
IP

tsuks nigu ma olen
Johannes *jurss* Kiik
Tegija
**
Postitusi: 113



« Vastus #25 postitatud 26.11.09 19:05 »

tsuksa, transporter kettidega ongi jääpeal parem, kui nii mõnigi 4x4!
... a sa proovi transporteriga üle liivaluite paati veeskama minna ;D
Ehk siis ära parem proovi. no ei tule sest miskit head.
et siis taaskord: kellel missugust autot milletarvis vaja.
IP

Ära hakka mõõtma, mul on niikuinii suurem:)...kala
Heigo 'niru' Kraav
Nupuklubi
*
Postitusi: 138



« Vastus #26 postitatud 27.11.09 10:38 »

Krt, trükkisin nii pika jutu, et vahepeal sessioon aegus ja kuna copyt ei teinud, lendas kõik vastu taevast:)
Saan aru küll, et ootad infot vaid Defenderi kohta, aga samast klassist auto on ka G-klassi Mersu. Piisavalt mugav, väga hea läbivusega ja väga hästi kestab. Ning sinu 200 000 eelarve juures on valikut maailm.
IP
JAN
Nupuklubi
*
Postitusi: 589



« Vastus #27 postitatud 27.11.09 12:56 »

Oota nüüd raffas!
See 200000 oli niisama lambist siia pandud.
Tegelt TAHAN ikka kuulata kellegi ISIKLIKKU kogemust antud riista sihtes. Muu hetkel ei huvitagi. WEB on kõiksusgu linnalegende täis, seepärast tahakski kuulde mõne kasutaja käest selle "traktori" kohta.
IP

Pole olemas kehva kala, on kehv kokk!
gorba
Tegija
**
Postitusi: 23



« Vastus #28 postitatud 27.11.09 18:09 »

Tule järgmine nädal meilt läbi,präegu erinevaid isendeid õues seismas.Saad näha ja katsuda.
IP
Lehed: 1 [2]   Üles
Trüki
Alamfoorumisse:  


© 2005-2013 Emajõe Nupuklubi