Foorumi esilehtLogi sisseRegistreeruPortaali

Ahoi, Külaline.
Foorumisse postitamiseks
pead sisse logima.
Kui sul pole veel kontot,
siis loo konto.
Kui sinu konto aktiveerimise e-mail läks kaduma, siis kliki siin.
18.11.19 15:31

Kasutajanimi, salasõna
Unustasid salasõna?
Otsi foorumist

Statistika
Postitusi : 14057
Teemasid : 1467
Kasutajaid : 15476

Viimati registreerus: ginarf60
Kasutajate nimekiri
Hetkel foorumis

Rohkem statistikat...
Emajõe Nupuklubi  |  Varustus  |  Muu varustus  |  Teema: Defender
Lehed: [1] 2   Alla
Trüki
Autor Teema: Defender  (Loetud 31829 korda)
JAN
Nupuklubi
*
Postitusi: 589



« postitatud 22.10.09 12:27 »

Plaanis endale soetada miski robustsem ja lollikindlam metsas-seenel-kalalkäimise liikur. Mõte on jäänud LR Defenderi juurde pidama. Ootan tagasisidet kalameestelt, kellel on nimetatud liikuriga isiklikke kogemusi. Võib pajatada ka Discoveri kogemustest. Miks ma siin küsin, mitte mõnes autofoorumis? Aga selle, et sääl on ilged fännid või siis oma riista kiitjaid liialt.
Terv,
JAN
IP

Pole olemas kehva kala, on kehv kokk!
gorba
Tegija
**
Postitusi: 23



« Vastus #1 postitatud 22.10.09 13:33 »

Tere Jan,kuna tegeleme päevast päeva nende markidega,siis soovitan enne ostu meie juurest läbi astuda.Osad mudelid tahavad pidevat kõpitsemist ja suurt pappi täis seljakotti..
IP
ralfionu
Tegija
**
Postitusi: 4


« Vastus #2 postitatud 22.10.09 15:57 »

Mul üks sõber sõitis mõned aastad tagasi LR Defenderiga Paidest Namiibiasse ehk siis peaaegu Aafrika alumisse otsa välja. Kui huvi on, siis võid lugeda siit:
http://www.rebaseonu.net/go/aafrika/

Vintske masin, midagi pole öelda. Aga ostuga jäid hiljaks - sama masin oli veel möödunud aastal müügis koos ülisuure hulga (igaks juhuks ostetud) originaalvaruosadega, mida reisil vaja ei läinud.
IP
Tanel
Kalastushuviline
*
Postitusi: 11


« Vastus #3 postitatud 22.10.09 18:04 »

Kalal ja seenel käimiseks on Discovery ka hea auto. Maanteel sõita kordi mugavam ja hind mõistlikum kui defekal. Kui korralik AT kumm all, siis ronib ka mudas ja lumes nagu loom.  Defekas juba klass omette, kisub rohkem spetsiaalmasinaks karmidesse oludesse.

Kuna selle teemaga on suht palju spetsiifikat, mis ilmselt kalameeste foorumisse ei istu, soovitan siiski www.landrover.ee. Seal on väga asjalik kamp koos, riistakiitjaid ja lolli mula ajajaid ei esine. Ise võin jagada enda paariaastast kogmust discovery II osas, aga seda siis juba privaatsõnumi teel.

Kivi kotti!

Tanel
IP
puhh
Tegija
**
Postitusi: 142



« Vastus #4 postitatud 22.10.09 20:06 »

Discovery on ikka kallim kui Defender ju
IP

Internetis kala küll, nahh sinna Peipsile ronida.
puhh
Tegija
**
Postitusi: 142



« Vastus #5 postitatud 22.10.09 20:08 »

Lisaksin siia juurde, et mul on suurema linnamaasturi kogemus üle 5 aasta
Kui just 4x4 ekstreemsporti ei kavatse hakata harrastama, siis ei ole miskit hullu poris ronijat küll vaja
IP

Internetis kala küll, nahh sinna Peipsile ronida.
Tanel
Kalastushuviline
*
Postitusi: 11


« Vastus #6 postitatud 22.10.09 21:21 »

Selgituseks: Discovery hind on järelturul Defenderist odavam, paraku. Jutt käib Discovery I... II, edasi lõppeb vana kooli auto ajalugu. Discovery III näol on tegemist uue toyota landcruiseri turukonkurendiga, mis oma olemuselt on silmini elektrooniliseks muudetud iluasi ja mõeldud vist pigem naiste ees eputamiseks kui igapäevaseks metsasõiduks ja eeldab väga suurt rahakotti. Aga see ei olnud ilmselgelt JAN'i soov.

LR Discovery valik on võrreldes Defenderiga turul suurem ning defeka hinda tõstab ilmselt ka tema ekslusiivsem olemus (ainuke "päris" Landrover). Samas ei ole Discovery näol vähimalgi määral tegemist linnamaasturiga vaid täisraamil pideva neliveoga maastikuautoga, mis annab omadustelt silmad ette enamusele oma klassis (teljevahe, veoskeem jne).  Sobiv valik metsa- ja kalamehele. Rohkem ei kiida.

Tanel



IP
puhh
Tegija
**
Postitusi: 142



« Vastus #7 postitatud 22.10.09 21:28 »

hmm, sinu laused on täis vastuolu
ma küsiks veel lisaks, et kus krdi mülgastes te käite et teil super 4x4 vaja?
see eputrilla jutt ei kõlba ka kusagile
aga vaielda ei viitsi ja ei taha
uus länkar kalamehe timm asi, disco samuti, touareg samuti timm ja ei jää sorentoga ka hätta
edasi võime vaielda mugavusest liikudes punktist a punkti b
ehk näiteks tallinn tartu 180 km
ja siis 1 km metsateed näiteks
kumba sul rohkem vaja

IP

Internetis kala küll, nahh sinna Peipsile ronida.
Tanel
Kalastushuviline
*
Postitusi: 11


« Vastus #8 postitatud 22.10.09 21:42 »

Jan küsis Landroveri kohta. Mina vastasin. Muud Sinu jaoks eksisteerivad vastuolud too palun välja.

Päikest!

Tanel
IP
puhh
Tegija
**
Postitusi: 142



« Vastus #9 postitatud 22.10.09 21:55 »

nagu ütlesin et ei viitsi vaielda
aga ühe asja toon välja
ütlesid: Discovery III näol on tegemist uue toyota landcruiseri turukonkurendiga, mis oma olemuselt on silmini elektrooniliseks muudetud iluasi ja mõeldud vist pigem naiste ees eputamiseks kui igapäevaseks metsasõiduks ja eeldab väga suurt rahakotti

kui palju tuleb ühel maasturiomanikul metsateid aastas?
Ja ärge tgulge mulle ütlema et no oma 70% läbisõidust
hea kui 5% kätte saad
siin ka vastus milleks üht või teist autot vaja on
äkki on kogunisti kasulikum jalgsi käia see 2 km?

ma lisaksin siia juurde veel et rahakoti koht on taskus, see ei ole eputamiseks
samuti ei tasu välja elada oma alaväärsuskompleksi ja klassiviha
las igaüks soetab selle mis talle meeldib
ei jää hätta ei disco, ega länkar, ega touareg, ega muu sarnane
ja elektroonika on tulevikuteema
kui see on hea, siis las ta juhib inimese asemel automaatikat
IP

Internetis kala küll, nahh sinna Peipsile ronida.
Tanel
Kalastushuviline
*
Postitusi: 11


« Vastus #10 postitatud 22.10.09 22:09 »

Mina ka ei viitsi vaielda. Rikume juba nagunii teemat. JAN küsis robustset maasturit Landroveri poolt. Mina soovitasin Discoveryt, mis on hinnalt soodsam ja sõita mugavam kui Defender. Ja kannatab sama hästi metsas lõhkuda. Juhtisin tähelepanu, et jutt käib vanema generatsiooni autodest, mitte uutest viimase põlve mudelitest. Need viimased ei ole robustsed maasturid.

Sõidan aastaid metsas, ei ole klassiviha pidaja.Tahtsin lihtsalt soovitada küsijale mõistikke valikuid. Kellel on muud valikud, sõitke millega iganes. Viimase põlvkonna luksusmaastureid kohtan metsavahel paraku väga harva. Vanu ronte roomab igapäevaselt vastu. Asfaldil on täpselt vastupidi.

 Puhh, ärgem rohkem vaidleme, uued autod on väga head, olen nõus. Keskendume pigem teema algataja küsimusele.

Parimat

T   



IP
puhh
Tegija
**
Postitusi: 142



« Vastus #11 postitatud 22.10.09 22:18 »

jah, eks tegelt ongi nii
aga ma jääks enda juurde, et kui sa just tõsine 4x4 ronija ja turnija ei ole
siis soeta endale mingi lihtsam asjandus
ehk enam vähem asi mis sobib kõigeks
ja et oleks timm ja ruumikas läbida pikemaid vahemaid
küll saad selle mõne meetri labitamatuga hakkama

ja jan mõtle ja kalkuleeri, kus krdi pärapõrgus sul need seened ja marjad ja kalad asuvad, et sul nende juurde pääsemiseks kuukulgurit vaja on
võid ainult arvata kui palju ma ise erinevate kulgurite peale mõelnud olen
täna mõtlen et jube timm oleks miski bussiline
vw multivan näiteks
aga kahjuks ei tehta 4x4 multivani automaatkastiga
natuke kõrgemat kliirensit on vaja ja RUUMI
oma praeguses autos on mul taga "voodi" 2x1.4m, väga timm magada
umbes sama tahaks ka tulevikus
lisaks natuke suuremale läbitavusele
IP

Internetis kala küll, nahh sinna Peipsile ronida.
JAN
Nupuklubi
*
Postitusi: 589



« Vastus #12 postitatud 23.10.09 00:24 »

Ahhoi mehed!
Tänud teema arendajatele ja soovitajatele. Aga kipub ka siin arutelu tiba kuumaks minema. Võtke hoogu maha. Ma tundsin huvi kellegi LR-i kasutaja isikliku kogemuse vastu. Seni sebisin ringi Foresteriga, muidu oli ok masin aga kuna difrilukke polnud ega aeglustit, siis jäin paar korda hätta. Minu arust pole ükski LR pideva vaid lülitava 4x4 veoga, või ma eksin? Land Cruiser on mu arust liiga japs ja ka LR-st tüki kallim.
Minu kirjeldus "robustne" tähendab seda, et pole eriti  elektroonikat täis (sest see raip läheb varem või hiljem peesse), mida ise sättida ei mõista. Lisaks hää kui on ruumikas, see tähendab saab külili visata või hunniku kola (kasvõi saunapuud maalt) kohast A kohta B viia. Igapäevaseks sõduks arvan ise ka, et Defender kipub tankiks jääma. Samas kui aparaat on igiliikuri klassist, siis lase ta mul olla teiseks masinaks.
Ok, ex ma pean siis kogenud meestega (a la Gorba) sel teemal ükspäev vestlema.

PS: üks oluline asi veel. Jutt käib ikka pruugitud auto soetamisest. Ega ma miljuneer pole.
IP

Pole olemas kehva kala, on kehv kokk!
talupoeg
Tegija
**
Postitusi: 173


« Vastus #13 postitatud 23.10.09 08:33 »

aga G klassi mersu koguni kolme difriga ja pikka maasõidul mugavam.enne LR.ostmist sõida pikkem ots talvel .
IP

adraga vees
puhh
Tegija
**
Postitusi: 142



« Vastus #14 postitatud 23.10.09 09:10 »

ohh ei ole siin kuuma midagi

sepaonu kirjutas kunagi- igapäev tuleb endale idiootlikke eesmärke ja ülesandeid püstitada, et neid siis pärast kangelaslikult ellu viia
no midagi sellist oli
ehk, ostad sa jan ju selle apastraadi omale, teiste arvamused ei loe siin üldse

mul tegelt üks klient kunagi defenderiga sõitis, aga nüüd sõidab japside länkariga

ja veel, et sa jan seda elektroonikat natsa liiga kardad ma arvan. ei juhtu sellega midagi kui just sünniviga juures pole.
ma enda omaga 100th maha sõitnud ja pole häda miskit.
kunagi 90-ndate algul sama asi oli mul. ei tahtnud osta ei automaatkasti ega elektriakent. no kes see neid siis parandada oskab.


IP

Internetis kala küll, nahh sinna Peipsile ronida.
Lehed: [1] 2   Üles
Trüki
Alamfoorumisse:  


© 2005-2013 Emajõe Nupuklubi