Emajõe Nupuklubi

Varustus => Paadid => Teema algatas: ehitusmees kirjutas 27.06.06 09:24



Pealkiri: Õlivahetus mootori jalas
Postitas: ehitusmees kirjutas 27.06.06 09:24
Kui tihti tuleks mootori jalas õli vahetada? Tegu vana vene mootoriga, mis töötab ilmselt ka ilma õlita. Igal hooajal? A kui väga tihti mootorit ei kasuta?


Pealkiri: Re: Õlivahetus mootori jalas
Postitas: greenhorn kirjutas 27.06.06 11:20
Millal viimati vahetasid?
Kui mootorit vähe kasutad ja õli on ilus puhas, ega siis erilist vajadust pole iga hooaeg vahetada.


Pealkiri: Re: Õlivahetus mootori jalas
Postitas: ehitusmees kirjutas 28.06.06 13:50
eelmine aasta sai vahetatud, miski 10-kond korda täristatud. Osad väidavad, et isegi kui ei sõida, tuleks vahetada, nagu õli võiks hapuks minna...


Pealkiri: Re: Õlivahetus mootori jalas
Postitas: Silver kirjutas 28.06.06 22:00
Egas õlivahetus halba ei tee, ise oma Võhrul iga paari aasta tagant vahetanud. Vahepeal olen vaadanud , et vett väga palju sisse pole sattunud.


Pealkiri: Re: Õlivahetus mootori jalas
Postitas: doc kirjutas 28.06.06 23:20
Kui vett sees pole ja õli selge , siis aega küll.


Pealkiri: Re: Õlivahetus mootori jalas
Postitas: greenhorn kirjutas 29.06.06 10:39
eelmine aasta sai vahetatud, miski 10-kond korda täristatud. Osad väidavad, et isegi kui ei sõida, tuleks vahetada, nagu õli võiks hapuks minna...

no pole mina veel transmissiooniõlidel "best before" silti näinud, kui sa just rapsiõli sinna panid siis võib jah hapuks minna :p


Pealkiri: Re: Õlivahetus mootori jalas
Postitas: tsuks kirjutas 29.06.06 18:31

Siiski targem oleks iga sügis- justnimelt sügis- õli väljavahetada. Eriti Võhrul. Kipub vett sisse laskma- ja tulem- jalg lihtsalt külmub lõhki.
Soovitan soojalt igal mootoril olenematta päritolust teha see väike asi ära- esiteks- õli ei lähe kuigipalju, teiseks- töö konti ei murra ja kolmandaks- uus jalg maksab stks raha.


Pealkiri: Re: Õlivahetus mootori jalas
Postitas: muhv kirjutas 10.07.06 17:27
vene vihri peaks enne külmade algust soojemasse kohta talvekorterisse viima ja jalal mõlemad korgid eemaldama ning õli välja laskma.Kevadel,enne hooaja algust,panna uus õli(150 ml) sisse ja käib jälle.Talveks õli jalga jätta ei ole hea,sest võib ju olla mõni kondensi piisk jalas ja peale külmumist ongi semmerlingid suure tõenäosusega mokas.


Pealkiri: Re: Õlivahetus mootori jalas
Postitas: retti kirjutas 10.07.06 18:05
Muhv, loe veelkord tsuksi postitus läbi. Ja loe veel üks kord.
Nii.
Tsuks ütles paadimehe B- õli kohta reduktoris.
Mina ütlen
A - iga navigatsioonihooaja  algul uued küünlad /on mõni erand/
C- ära kalla paaki bensiini tundmatust kohast ja sügisel pane paak bentsu täis.


Pealkiri: Re: Õlivahetus mootori jalas
Postitas: tsuks kirjutas 26.07.06 20:24
 A mis sa kevade selle paagitäiga pääle akkad?

 Saan aru, et roosteuiss ei leia tegevust-  a kui tegu plastpaagiga?
Küünaldekohta päri.
Parem karta kui meetriselainega päädpidivees neid vahetada.


Pealkiri: Re: Õlivahetus mootori jalas
Postitas: Meelis 'HrKala' kirjutas 30.07.06 22:57
Nu mis siin kosta. Vaatasin kolm nädalat tagasi oma mootori jala õli taset. Kõik
tundus OK. Õli oli, tase normis ja siis jooksis kokku. Täiesti lambist.
Nimelt , käiguvahetuse hoova simmer andis järgi ja sealt pesi kogu õli välja.
Tulemuseks , kokkujooksnut ülemine laager ja kaks murdunud hammast.
Total cost 1000 eeki. Ehk ,et ei ole liiast alati kontrollida kuda õliga on.



© 2005-2013 Emajõe Nupuklubi