Foorumi esilehtLogi sisseRegistreeruPortaali

Ahoi, Külaline.
Foorumisse postitamiseks
pead sisse logima.
Kui sul pole veel kontot,
siis loo konto.
Kui sinu konto aktiveerimise e-mail läks kaduma, siis kliki siin.
15.10.19 09:40

Kasutajanimi, salasõna
Unustasid salasõna?
Otsi foorumist

Statistika
Postitusi : 14055
Teemasid : 1467
Kasutajaid : 14469

Viimati registreerus: raymondkn4
Kasutajate nimekiri
Hetkel foorumis

Rohkem statistikat...
Emajõe Nupuklubi  |  Varustus  |  Tee ise  |  Teema: Amur-2
Lehed: [1]   Alla
Trüki
Autor Teema: Amur-2  (Loetud 14660 korda)
ehitusmees
Tegija
**
Postitusi: 349



« postitatud 09.08.07 09:09 »

Oleks vaja abi. Tõenäoline võimalus soetada al.kaater Amur-2. Selleks on vaja aga mõelda välja hind, millega mul on raskusi (hetkel 1 päramootoriga ümberehitis küll müügis, mida on aga raske võrrelda).
Kõnealusel on peal mosse 412 mootor, mis pole eriti arvestatav, ilmselt vajab väljavahetamist mõne kerge diisli vastu (412 ise peaks vist olema BMW bensuka koopia). Muidu norm korras, aga plaanis teha kap.remont (amortiseerunud sisu, mõned liistud läbi ussitanud, puuduvad reelingud jms).
Kas kellegi on aimu, mis võiks olla kaatri suurusjärk hinnas?
em
IP
Meelis 'HrKala'
Vana kala
***
Postitusi: 231



« Vastus #1 postitatud 09.08.07 09:51 »

Kui oled ostja ja müüa ei oska ise raha küsida, siis võta aluseks vanaraua kokkuostu hind.
Kuna asi vajab tõsist renoveerimist ,siis ei ole ta tõenäoliselt rohkem väärt kui 2x kokkuostu
hind. Aga eks see ole vist kauplemise küsimus ja südametunnistuse asi.
IP

Piisavalt noor et veel õppida
JAN
Nupuklubi
*
Postitusi: 589



« Vastus #2 postitatud 09.08.07 15:01 »

Hinda tuleb sellist küsida (pakkuda), et ka endal häbi hakkab. Siis tead, et pole vasta pükse saand.
IP

Pole olemas kehva kala, on kehv kokk!
vananats
Tegija
**
Postitusi: 18



« Vastus #3 postitatud 09.08.07 19:45 »

Müügil on mitmeid eksemplare, hinnad algavad kuskil 35-st tuhandest.
Mootoriks sobib kolmese bemmi või sierra või scorpa 2.0 mootorid. Vaata et oleks karbussiga mootor, või siis äärmisel juhul elektroonilise pritsungiga, Ise mõtlen praegu päravurri peale, 105 jõuline oleks igaveste uhke ja jääks ruumi üle ja igatsugu juhtmete vedamine ka.
IP
tsuks
Nupuklubi
*
Postitusi: 565



« Vastus #4 postitatud 10.08.07 18:28 »


 Päravurripoolt on plussid:
- võidad kaalus
- võidad kõvasti ruumis
- võimalus teha kõva poolkokpit- st roolikohal kõva katus- tagumine osa lahtine- kalastamiseks.
- vajadusel mahud ülbelt magama.
Miinus:
- ahtripeegli tugevdamine
- päravurr on kallis!

IP

tsuks nigu ma olen
ehitusmees
Tegija
**
Postitusi: 349



« Vastus #5 postitatud 12.08.07 10:25 »

Päramootorit esialgu ei aretaks, plaaniks säilitada originaalkuju, aga lihtsalt veidi kaasajastada. Jan'i soovitus muidu elukogenud, aga tegu sugulasega, keda väga tüssata ei taha. Südametunnistus võiks ka veel mõneks ajaks puhtaks jääda. Lisaks pean tegema motiveeriva pakkumise, kuna temal konkreetne müügisoov ja -vajadus puudub. Paat seisab juba 3- aastat niisama. Ise pakuks vahemikus 25-30, kas oleks realistlik (arvestades, et ta on tegelikult ju ilma mootorita)?
Üldised omadused Amur-2-l peaksid vist olema päris merekõlbulikud? Vananats'il tundub selline olevat, äkki kommentaarid veits (kui juba sellemudelikohane teema arendusel)? Plaan on see talvel ära teha ja suvel Eesti väikesaared läbi rännata ühe jutiga.
IP
vananats
Tegija
**
Postitusi: 18



« Vastus #6 postitatud 13.08.07 09:12 »

Amur-2 on üks parimaid ja lollikindlamaid vene selle klassi alumiiniumkaatrite seas, Peipsi meeste seas nõutavaim. Seal on kõike- kiirust ja manöövrit, ruumi(poolkajutisse mahub kenasti kahekesi magama) ja lainekindlust .Pehme tent katab ära roolitaguse kuni mootorini .
Kalapüügiks nati suurevõitu, ise kasutan trollinguks pisemaid ja lahjemaid aluseid, aga suurema seltskonnaga on lõbu laialt.
Aga M-412 võtab ikka sigapalju kütust, seega on mootorivahetus sundkäik. 
Omadele võid pakkuda 25 tuhat...see on mõistlik hind ja ega odavamalt  ei saa ka. Sama klassi lääne analoogid on kordades kallimad.
7 jalga kiilu alla ning jõudu paadi kallal pusimisel.
IP
tsuks
Nupuklubi
*
Postitusi: 565



« Vastus #7 postitatud 13.08.07 21:15 »


 Ehitaja- sa ikka ei õpi- paku siukest hinda-  ostjana- et endalgi häbi akkaks- nu 7000 krooni. Äärmiseljuhul 14000.  A transport on sinu.
Sugulastevärk.
IP

tsuks nigu ma olen
nagel
Vana kala
***
Postitusi: 186


« Vastus #8 postitatud 14.08.07 08:50 »

Amuri puhul peaks tõsiselt uurima ahtrit. Kunagi kasutasin sellist. Meres kasutatades kipub pika peale ahterpeegli ümbrus ussitama. Nipp oli selles, et vahel oli al paat kokku naelutatud terasneetidega, milline kombinatsioon mõjus elueale laastavalt. Alumiiniumpleki remontimine-lappimine üsne keeruline, mingil moel peaks selgitama, palju reaalselt pleki paksust järgi on jäänud.
IP
Toivo Voit
Nupuklubi
*
Postitusi: 83


« Vastus #9 postitatud 27.08.07 19:22 »

Omal oli ja oli uhke tunne küll. Aga tehniliselt küündimatult tehtud - originaalmootori veepumba tiivikuid ei jõua keegi vahetada. üle poole ajast oled upakil pea pilsis. Ja sõuad kalda poole - päris raskelt läheb. Ainult väljamaa mootor!
IP
ehitusmees
Tegija
**
Postitusi: 349



« Vastus #10 postitatud 28.08.07 10:24 »

Kogemused Vostokiga, praktiliselt sama, mis Amur, aga ilma kajutita. Ka M412 mootoriga. Jutt, et pea pilsis õige, mootor peab midagi muud olema.
IP
Lehed: [1]   Üles
Trüki
Alamfoorumisse:  


© 2005-2013 Emajõe Nupuklubi