Foorumi esilehtLogi sisseRegistreeruPortaali

Ahoi, Külaline.
Foorumisse postitamiseks
pead sisse logima.
Kui sul pole veel kontot,
siis loo konto.
Kui sinu konto aktiveerimise e-mail läks kaduma, siis kliki siin.
12.08.20 07:08

Kasutajanimi, salasõna
Unustasid salasõna?
Otsi foorumist

Statistika
Postitusi : 14079
Teemasid : 1472
Kasutajaid : 22087

Viimati registreerus: Diffmali
Kasutajate nimekiri
Hetkel foorumis

Rohkem statistikat...
Emajõe Nupuklubi  |  Varustus  |  Paadid  |  Teema: Paadi stabilisaator päramootorile
Lehed: 1 [2] 3   Alla
Trüki
Autor Teema: Paadi stabilisaator päramootorile  (Loetud 44284 korda)
pomo
Tegija
**
Postitusi: 112



« Vastus #15 postitatud 05.03.08 15:53 »

Ma täpselt ei tea, aga mu meili peale vastati nii:
Tere

On olemas täitsa poes kohapeal.
Kuni 50 hj- 250 kr
50hj –ülespoole -330kr

Indrek
Bike & Boat World
IP

Üritan ka kala saada
JAN
Nupuklubi
*
Postitusi: 589



« Vastus #16 postitatud 05.03.08 20:03 »

Kas need nn stabikad ka kummari puhul abiks on, et nina liiga ülesse ei ajaks.
IP

Pole olemas kehva kala, on kehv kokk!
priit1980
Tegija
**
Postitusi: 44



« Vastus #17 postitatud 30.03.08 09:32 »

Väikesele paadile aitab väga hästi see kui panna toru mootori juhtkangile otsa ja istuda tiba eespool  liigub palju paremini edasi ei tõsta nina üles .
IP
sepaonu
Vana kala
***
Postitusi: 744



« Vastus #18 postitatud 30.03.08 10:13 »

Kergete paatide üldine probleem ongi see, kui näiteks üksi sõites on kogu kaal ahtris, mootor, ise ja enda kalakola käeulatuses. Üks võimalus on kaalu ühtlasemalt jagada, pannes osa kolast vööri või tekitada lisaraskus näiteks veekanistritega. Ka iseenda nihutamine sõidu ajaks vööri poole annab parema tulemuse, kasutades rumplipikendust. Selle stabilisaatori kasutamine annab võimaluse seda kolapaigutamist mitte teha. Tänu sellele stabilisaatorile on vöör kogu aeg vee küljes kinni ja mingit ninakikitamist ei toimu. See energia, mis läheb vööri allasurumisele väljendub kiiruse kaotuses võrreldes ilma stabilisaatoritta kiirusega. Raske öelda, millisest mootorisuurusest alates on üldse mõtet seda stabilisaatorit kasutada. Ise soetasin sellise, mille tootetutvustus oli, et alates 5HP. See stabilisaator teeb paadi oluliselt stabiilsemaks nii pööretel kui ka laines sõidu puhul. Ma ise kasutan ja neid kaotatud kilomeetreidtunnis taga ei nuta.
IP

Lindistan päikseloojanguid kõrvade vahele
Ago
Tegija
**
Postitusi: 83


« Vastus #19 postitatud 30.03.08 12:55 »

olemas ka sellised
IP
pomo
Tegija
**
Postitusi: 112



« Vastus #20 postitatud 30.03.08 13:50 »

huvitav et siinsed kasutajad väidavad kiiruse vähenemist, aga kõik tootjad räägivad kiiruse kasvust ja kütte kokkuhoiust...
Mis värk on?
Ise ei ole omade tiibadega veel vee peale saanud, et oskaks võrrelda.
IP

Üritan ka kala saada
ehitusmees
Tegija
**
Postitusi: 349



« Vastus #21 postitatud 31.03.08 12:11 »

Mul küsimus nende vidinate kohta:
kas on mingi piirang või optimum mootori võimsuse suhtes?
nt. et üle 30 hp mootoritele pole mõtet panna või funkab see vidin ka 70 hp juures?

em
IP
vares
Nupuklubi
*
Postitusi: 625



« Vastus #22 postitatud 31.03.08 12:14 »

funkab ka suurematel. asi on pohimottes, mitte mootori voimsuses

loe naiteks neid lehti:
http://www.jerrylabella.com/on_the_level.htm
http://continuouswave.com/ubb/Forum1/HTML/007962.html

kirjuta ise googlesse "hydrofoil stabilizer" ja vaata, mis vastuseks saad
IP

wrz/vares
ehitusmees
Tegija
**
Postitusi: 349



« Vastus #23 postitatud 31.03.08 15:55 »

uurisin. Targad räägivad, et päris stabilisaator-labasid see hydrofoli ei asenda. Aga nats võimsama mootori /kerge paadi puhul selle raha eest on see ikkagi parem kui mittemidagi. Tuleb ka see vidin ilmselt ära soetada.
IP
sepaonu
Vana kala
***
Postitusi: 744



« Vastus #24 postitatud 31.03.08 17:40 »

Kui paat läheb kenasti glissi ja nn ninakikitamise probleemi pole üksi sõites, pole vaja ka seda stabilisaatorit panna
IP

Lindistan päikseloojanguid kõrvade vahele
pomo
Tegija
**
Postitusi: 112



« Vastus #25 postitatud 31.03.08 22:35 »

Nii, ma täna oma tiivakesed proovisin siis ära.
Kahjuks ei olnud GPSi kaasas, et kiirust mõõta.
Sõitsin üksi ja minuarust ei olnud neist mingit kasu.
Igatahes paadi ette midagi näha ei olnud. Kõiguta kogu aeg paremale ja vasemale, et mõnd kummipaadimeest ei oleks vahepeal ette sattunud.
Pole varem paadiga palju sõitnud, võibolla ilma labadeta üksi sõites oleks nina vertikaali viskand ja paadi ümber keerand...
Koosluseks oli Pakri450&15HPMariner.
IP

Üritan ka kala saada
loomsus
Kalastushuviline
*
Postitusi: 1


« Vastus #26 postitatud 01.04.08 14:24 »

Jõudu

Igaks juhuks mainin, et see minu esimene postitus siin, muidu sirvimas olen juba ammu käinud.

Tahtsin ka uurida nende hydrofoilide kohta.

Paadiks terhi 6020C ja 30hp honda mootor.

Mida see asi (hydrofoil siis) sõidule juurde annaks ja millised on ohud. Kusagilt jäi silma, et vahel nende tõttu mootori jalg katki võib minna või see rohkem linnalegend... 

Praegu ei ole nina kõrgusega ka üksi sõites eriti muresid, veits timmin trimmi ja asi korras. Pigem on natuke ebameeldiv kaalu nihkumisega (ehk siis kui keegi sõidu aeg liigutab) kaasnevad suunamuutused.  Äkki aitab asjandus selle vastu?

Sõidukiiruse kohta uuriks kah. Kahe-kolmekesi on praegu kulgemine täitsa OK. Kui juba 5 meest paadis ja püügi ning muu varustus, siis on ka allavoolu suht nadi minek ja selline kündmise tunne tuleb peale. Kas on palju loota, et hydrofoilist siin abi oleks?

Tänud

Loomsus

   
IP
vares
Nupuklubi
*
Postitusi: 625



« Vastus #27 postitatud 01.04.08 14:40 »

soovitan ara proovida.
kirajde järgi peakski ta koigi su kirjeldatud murede vastu aitama: ajab stabiilseks nii kylilikaldumise kui nina pystiajamise suhtes, aitab kiiremini/kergemini glissi ajada, väidetavalt ka kiirus suureneb (miskiparast olen vastupidist taheldanud) ja kytusekulu väheneb.
eks miski osa ole ka myygijutt, koik paris puhas kuld ei ole. ja eks sõltub paadist, mootorist ja muudest asjaoludest. aga ma ei usu et ta asja halvemaks teeb. hind kah yle mõistuse ei ole ju.

mootorijalgade murdmisest pole kuulnud, aga ahtripeeglile võib tugevdusi kyll panna voimsamate mootorite puhul...
IP

wrz/vares
Meelis 'HrKala'
Vana kala
***
Postitusi: 231



« Vastus #28 postitatud 01.04.08 15:16 »

Ei ole küll 100% kindel aga loogika ütleb et kui miski asi mootorijala küljes hakkab paati korrigeerima siis need jõud mõjuvad kindlasti nii ahtripeeglile, el trimmile kui ka liigendile mootori ja kinnituspuki vahel. Ja veel küsimus, et miks kodanikud mootoriinsenerid ei ole juba eos sellist detaili külge aretanud ? Kahtlane, kas pole ?
IP

Piisavalt noor et veel õppida
ehitusmees
Tegija
**
Postitusi: 349



« Vastus #29 postitatud 01.04.08 16:44 »

Loomsus> milleks siis hydrofoil, kui kõik korras on? Jätka ilma.
Mida rohkem lisavidinaid, seda rohkem probleeme.
IP
Lehed: 1 [2] 3   Üles
Trüki
Alamfoorumisse:  


© 2005-2013 Emajõe Nupuklubi