Foorumi esilehtLogi sisseRegistreeruPortaali

Ahoi, Külaline.
Foorumisse postitamiseks
pead sisse logima.
Kui sul pole veel kontot,
siis loo konto.
Kui sinu konto aktiveerimise e-mail läks kaduma, siis kliki siin.
15.11.19 17:40

Kasutajanimi, salasõna
Unustasid salasõna?
Otsi foorumist

Statistika
Postitusi : 14057
Teemasid : 1467
Kasutajaid : 15418

Viimati registreerus: jesusnt18
Kasutajate nimekiri
Hetkel foorumis

Rohkem statistikat...
Emajõe Nupuklubi  |  Varustus  |  Paadid  |  Teema: Kiili Paat 440 vs Pella 440 kumba eelistada?
Lehed: [1] 2   Alla
Trüki
Autor Teema: Kiili Paat 440 vs Pella 440 kumba eelistada?  (Loetud 43326 korda)
Rain
Tegija
**
Postitusi: 34


« postitatud 01.01.07 14:08 »

plaanis kevadel soetada plastikpaat, millega kannataks ka peipsil seigelda. Silma jäänud põhiliselt kaks paati. Kellel nendega kogemusi on võiks kirjutada (mis mootorit kasutate jne)
IP
talupoeg
Tegija
**
Postitusi: 173


« Vastus #1 postitatud 01.01.07 14:10 »

ise vaatasin cursus 440 tundus küll hea
IP

adraga vees
sepaonu
Vana kala
***
Postitusi: 744



« Vastus #2 postitatud 01.01.07 15:45 »

Kiili, Kasse, Pella on samast klassist paadid, mõistlik mootori võimsus neile on 2-5hp. Minu meelest on kõige parem 4hp. Need kolm paati on head aerupaadid, üle 5hp mootori lisamine miskit juurde ei anna, liiguvad edasi umbes 12km/h. Üks paat on veel eelnevatega sarnane aga selle vahega, et võimsama mootoriga astub ka edasi, nimelt folkboati c-440, kaal kassega võrreldes + 25kg, hind umbes 15.
Cursus on teisest kategooriast, kaalub 165kg ja maksab umbes 27.
IP

Lindistan päikseloojanguid kõrvade vahele
vares
Nupuklubi
*
Postitusi: 625



« Vastus #3 postitatud 01.01.07 18:32 »

tegin väikese tabeli, kus on monede paatide andmed kirjas.


mudelipikkuslaiuskaalkandejõudlubatudmootorkategooria     hind
nimi(cm)(cm)(kg)(kg)   inimesi(max hj)(C/D)   
Kasse 430430155903404   5C    13300
Kiili 4404401621105004   8D    13500
Pella Nova4401601053503   9.9D    13700
C-4404401651207753   20C    16800
Pakri 4504501601506204   15C    22800
Cursus 4404481721654504   20D    27000

umbes sellise valiku ees olin eelmise aasta kevadel. kah otsisin ja peedistasin paadiomanikke, et head ja vead teada saaks ja otsustamine lihtsam oleks.
seega on need väited enamuses kellegi teise omad, ma lihtsalt vahendan info, mismul kõrvade vahele pidama on jäänud

kiili, kasse ja pella on pigem aerupaadid kui mootorpaadid. kui on vaja pikemaid vahemaid läbida, siis tuleks valida moni teine paat - need lihtsalt ei liigu, pane sinna taha kuisuur mootor tahes. samas ei tähenda see, et nad halvad paadid oleks. kiitused-laitused olid nende kohta suht yhesugused.
kassel on suur pluss, et vint asub kiilu taga, mitte allpool, nagu teistel. seega suht võimatu kivisse lasta.

endal oli tahtmine vahemalt 15hp mootor soetada, seega langesid need kolm kergemat ära.
cursus on paris hea paat, aga a) raske, b) hinnavahe 2x.

seega sai c440 kasuks otsustatud. ja olen täitsa rahul. yks asi on, mis häirib: kui yksi sõita, siis peab vööri kraami tais laduma ja kui kraami vähevõitu, siis veel lisaraskuse otsima - muidu kulgeb sõit max 5-6 km/h. kisub nina yles, ei näe ette, hakkab seda peksma yhele ja teisele poole. kaks lahendust on: 1) rumpilipikendus, et saad ise paadis ettepoole ronida ja siis juhtida ning  2) hydrofoil stabilizer (siin kahjuks ei myyda sellist jubinat, ei oska tõlkida, tegu mootorijala kyljge paigaldatava suurema lisatiivaga, mis paati stabiliseerib).
sihin seda teist varianti ja kui see selle vea korvaldab, siis ei tea hetkel paremat paati tahtagi :)

(hydrofoil stabilizeri kohta on siin veel yks teema)

IP

wrz/vares
nagel
Vana kala
***
Postitusi: 186


« Vastus #4 postitatud 02.01.07 11:46 »

Siin loetletutest oskan Cursust kommenteerida, 2 suve sõitnud. 15 hj mootoriga kahekesi  nats üle 30 km/h välja jookseb, läheb hästi glissi ja lippab mõnusalt. Ruumi 2-le parajalt. Sõiduomadustelt hea paat. Häirib tootja kõrge valulävi kvaliteedi osas: reeling kaks korda lahti tulnud, kiiluvits kruvidega läbi korpuse kinnitatud, sealt vett sisse hakkas laskama. Muu nipe-näpe.Panipaik ainult tagaistme all, sinna pensupaak ja nats muud kola mahub, kogu lugu. Pärast tuunimist-lappimist ise väga rahul.
IP
pomo
Tegija
**
Postitusi: 112



« Vastus #5 postitatud 18.01.08 14:18 »

  hydrofoil stabilizer (siin kahjuks ei myyda sellist jubinat, ei oska tõlkida, tegu mootorijala kyljge paigaldatava suurema lisatiivaga, mis paati stabiliseerib).
sihin seda teist varianti ja kui see selle vea korvaldab, siis ei tea hetkel paremat paati tahtagi :)
kas õnnestus see vigur omale hankida?
Kuidas aitab seljuhul?
Kas seda ise ei saa teha? Saan aru et see on mingi horisontaalne lätakas.
Ennast hakkas ka see C440 paat huvitama, aga hetkel vastati mulle tehasest, et paadi hind on juba 18600 pluss aerud ligi tuhat. Tartuse toimetamine ka veel 1400....
IP

Üritan ka kala saada
vares
Nupuklubi
*
Postitusi: 625



« Vastus #6 postitatud 18.01.08 14:28 »

õnnestus. ja toimib üllatavalt hästi, ei mingit nina püstiajamist enam. kiiruses kaotas miski 5-6 km/h (20hp mootor), aga stabiilsus on seda kuhjaga väärt. vabalt saab üksi sõita nüüd, ei pea isegi kola enam vööri laduma.
kõike saab ise teha, kui piisavalt kuldset käed ja head materjalid ;)
see on jah selline lätakas, mis kaib mootorijala külge, sinna pisikeste tiivakeste külge

konkreetselt selle mudeli ostsin

IP

wrz/vares
Aldo Tatter
Moderaator
****
Postitusi: 629



« Vastus #7 postitatud 18.01.08 14:35 »

pomo> kui koju jõuan, siis panen galeriisse sellest lisatiivast pildi üles. Kuskil ma lisatiiva plusse ja miinuseid ka kommenteerisin, kuid see oli ilmselt mingi jututoa arutelu. Kokkuvõtlikult:
Miinused - hind, maksimumkiiruses kaotus (c-440 koos 20 hj 2T Mercury ~40 km/h -> ~36 km/h)
Plussid - tuntavalt parem stabiilsus suurel kiirusel manööverdamisel, puudub vajadus lisaballasti järele paadi vööris, lisaks veel rahulikum käitumine merelainesse sõites

C-440'le mine ise Saugasse järele, sellega peaks ikka osa toomisraha kokku hoidma

PS Uutele tehasest tulevatele c-440'dele on lubatud 4 pardale inimest.
PPS Vaatan, et kaasreeder on vahepeal ka juba oma arvamust antud teema kohta jõudnud avaldada... :)
IP
pomo
Tegija
**
Postitusi: 112



« Vastus #8 postitatud 18.01.08 14:49 »

No see kiirusekaotus ei ole nii hull. Proportsionaalselt 10% Kas see tiib oli eestis saada? Ja palju siis maksis? 500eek?
Mul omal hetkel Kasse vs C440, tundub et siinkirjutajad on kõik C440 fännid. Teie jutu põhjal omagi valiku tegin. Aga arvasin selle 15000 kanti kätte saavat...
Kas seda C440 saab milleski võrrelda Nordline 42 paadiga? http://www.paadipood.ee/paadid_soude.php
Selle saaks vähe odavamalt ja siitsamast Tartust.
IP

Üritan ka kala saada
kolviku
Tegija
**
Postitusi: 173



« Vastus #9 postitatud 18.01.08 18:53 »

leidsin koha kust saab tellida aga ei oska linki panna
IP
vares
Nupuklubi
*
Postitusi: 625



« Vastus #10 postitatud 18.01.08 18:59 »

Kas see tiib oli eestis saada? Ja palju siis maksis? 500eek?
sellelt tyybilt ostsin tapselt sellesama mudeli

IP

wrz/vares
pomo
Tegija
**
Postitusi: 112



« Vastus #11 postitatud 18.01.08 19:33 »

Saatmine tuli sama, mis kaup ise? :o
Tolli ka veel krööniti?
kolviku, kopeeri lihtsalt aadressiriba oma postitusse, sellest peaks piisama ;-)
IP

Üritan ka kala saada
i1
Vana kala
***
Postitusi: 70



« Vastus #12 postitatud 18.01.08 21:53 »

C440 ja Kasse on ju ikkagi kasutuselt suhteliselt erinevad paadid. Tahad kiiremini sõita ostad C440 ja 15 või 20 hp  mootori, aga siis pead iga kord ka kärul rattad vette saama, et paat vette saada. Kui algul raha vähem, siis liigub ka muidugi väiksema mootoriga, aga jääb ka võimalus, et millalgi jõuab miskit  võimsamat osta. Kasse on ideaalne sõudepaat ja eriti veel kasutades kuskil kivises merelahes, kus kiiresti liikumine pole proriteet. Samas saab teda vette igal pool, kahekesi veab ka kaugemalt, käru võib jääda täiesti eemale, mootori saab panna eraldi külge. Sest üle 4 hp mootorit pole mõtet panna, kiirus enam ei muutu. Selletõttu on pikemad matkad Kassega neetult aeglased. Kui plaan suuremate vete peal kasutada, tasuks võtta ikkagi C ja nii suur mootor ,kui kannatab parasjagu. Hiljem saab ka ju mootorit välja vahetada. Kui tõesti sellisele veele väiksemat paati, siis vast õigem isegi Kiili paadid 440 või 400, hea kvaliteet on garanteeritud. Kasse oma suure kiilu tõttu sobib ikka rohkem merele, mujal on kiilust ennem tüli, kui kasu. Nordline tundub suht kitsas ja raske paat, aga kogemust sellega pole.
IP
pomo
Tegija
**
Postitusi: 112



« Vastus #13 postitatud 31.01.08 12:40 »

Nordline tundub suht kitsas ja raske paat, aga kogemust sellega pole.
kas keegi on kokku puutunud antud isendiga?
 Nordline42.
http://www.paadipood.ee/paadid_soude.php
IP

Üritan ka kala saada
blakuaadu
Kalastushuviline
*
Postitusi: 2



« Vastus #14 postitatud 02.01.10 17:17 »

Hei! Head uut.

See küll siin hirmvana teema aga äkki keegi veel loeb ja teab lisada-vaatan seda tabelit-millest see tuleb, et folkboat c-440 on praktilised samad mõõdud mis kiili 440 või kasse 430-l, kandevõime on tunduvalt suurem kui neil aga lubatud inimeste arv ainult 3?.
Kas Kasse pole ka mitte D-kategooria paat? Nende koduleheküljelt nagu leiab sellise info...
IP
Lehed: [1] 2   Üles
Trüki
Alamfoorumisse:  


© 2005-2013 Emajõe Nupuklubi