Foorumi esilehtLogi sisseRegistreeruPortaali

Ahoi, Külaline.
Foorumisse postitamiseks
pead sisse logima.
Kui sul pole veel kontot,
siis loo konto.
Kui sinu konto aktiveerimise e-mail läks kaduma, siis kliki siin.
15.11.19 17:06

Kasutajanimi, salasõna
Unustasid salasõna?
Otsi foorumist

Statistika
Postitusi : 14057
Teemasid : 1467
Kasutajaid : 15418

Viimati registreerus: jesusnt18
Kasutajate nimekiri
Hetkel foorumis

Rohkem statistikat...
Emajõe Nupuklubi  |  Varustus  |  Paadid  |  Teema: Kummipaadi värvimine
Lehed: [1]   Alla
Trüki
Autor Teema: Kummipaadi värvimine  (Loetud 16702 korda)
urhe
Kalastushuviline
*
Postitusi: 4



« postitatud 02.03.10 10:19 »

Tere nupukad!
Mul 6 aastat vana "Ivolga"-l hakkab värv kuluma ja sellega seoses hakkab ka õhupidavusega probleeme tekkima. Veepeal olles veel põhja vajumine ei ohusta, aga tahaks mõnelt teadjamalt hüva nõu, kuidas see vahend üle värvida. Kuskilt olen saanud ühe kirjutise, mis soovitab (tsiteerin):
" Selleks valmista segu kummiliimi baasil, mis on pooleks lahustiga (etüülatsetaat). Sellesse lisatakse segupaksendajat, mis tugevdab kaitsekihti ja annab ka värvuse. Paksendusmaterjalina sobib kasutada gaasilist tehnilist tahma, mida kasutatakse kummitööstuses (annab musta värvuse), kroomioksüüdi pulbrit (tumeroheline värv) ja alumiiniumpulbrit, teiste sõnadega „hõbepulber” (helehall värvus)."
Siit tekkib küsimus, kas selliseid lisandeid üldse kuskilt saada ongi?
Kui kellegil on mulle hüva nõu anda, siis oleksin tänulik.

Nupujõel kohtume,
Urmas
IP

Nupujõel kohtume,
Urmas
nagel
Vana kala
***
Postitusi: 186


« Vastus #1 postitatud 02.03.10 12:44 »

Kardan et see on üks hull ettevõtmine ja tulemus ettearvamatu. Soovitaks enne proovida mõne väikese pinna peal, ntx paigatükk kui selline alles on.
IP
urhe
Kalastushuviline
*
Postitusi: 4



« Vastus #2 postitatud 02.03.10 14:47 »

Alles on mul kogu see kupatus, mis paadi ostuga kaasnes, aga ega mul paadis selliseid auke ei ole, mis päris paika nõuaksid. Lihtsalt seistes tükib juba järgmiseks päevaks "kortsu" vajuma ja märjalt on näha mõningates kohtades "vahutamist", aga midagi katastroofilist veel ei ole, lihtsalt mõtlesin, et äkki annab kuidagi värskendada.
IP

Nupujõel kohtume,
Urmas
talupoeg
Tegija
**
Postitusi: 173


« Vastus #3 postitatud 02.03.10 15:32 »

Äkki aitab rehvi parandus vaht ,see peaks ka õhu kinni pidama.
IP

adraga vees
urhe
Kalastushuviline
*
Postitusi: 4



« Vastus #4 postitatud 03.03.10 11:13 »

See on päris huvitav mõte, aga mis nipiga ma seda seal sees laiali ajan. Sest nagu mina asjast aru saan siis autorehvis on selleks tsentrifugaaljõud, aga kes seda kummikat keerutama hakkab!?
IP

Nupujõel kohtume,
Urmas
Aldo Tatter
Moderaator
****
Postitusi: 629



« Vastus #5 postitatud 03.03.10 11:26 »

Sorry, et ma siin masuajal nii ütlen, kuid soovitan sul ikkagi hakata mõtlema uue paadi ostmisele. Üldiselt need kummeeritud riidest ivolgad ja nõrokid varem või hiljem algosadeks pudenevad. Pole mõtet mõnda kalalkäiku sellepärast ära rikkuda, et juba viimase vindini väsinud kummikas keset järve töölepingu üles ütleb. Kui praegu veel õhk sees püsib, siis kasutagi nii kaua kuni endale tundub ohutu ja siis osta uus. Kuid mina küll ei usu, et ivolgale oleks võimalik miskitmoodi teha mõistlik noorenduskuur.
IP
onumarti
Tegija
**
Postitusi: 47


« Vastus #6 postitatud 03.03.10 11:48 »

Aldo!
Ära ole pessimist! Eestis on sedavõrd palju "Jaan Tatikaid",et see lihtsalt uskumatu paistab...iseasi kas mõni õige Jaan ka siia lehele satub!
Ise sai kunagi hallil ajal langevarju siidist mittemidagikaaluvaid telke tehtud-sisu hingas väga hästi ja kate muutus veekindlaks autoklaasi lamineerimiseks kasutatud kile lahustamisel saadud lahusesse kastmise-kuivatamisega(ei mäleta enam kas lahustatud sai bensu või miski lahustiga).
Kas selline ködi ka kummiga nakkub,ei julge väita,aga miski hea plaan võib kindlasti kellelgi olla!
IP
talupoeg
Tegija
**
Postitusi: 173


« Vastus #7 postitatud 03.03.10 19:31 »

tsentrifugaal jõud ajab selle laiali.asi peaks toimima nii,et vaht sisse  ja õhk otsa .paati peab saama niipalju keerutada ,et see vaht  katab kogu paadi sisu.seda peaks proovima enne mõne sisekummi peal.põhi probleem on selles ,et kui paat tühjaks lasta kleepub paat seest kokku.pärast ei saagi äkki õhku sisse.
IP

adraga vees
urhe
Kalastushuviline
*
Postitusi: 4



« Vastus #8 postitatud 04.03.10 12:38 »

Tänud kõigile, kes vaevusid kommenteerima. tegelikult on mul see paadi vahetamise mõte juba pikemat aega kõrvade vahel tiirlemas, kuna ta on juba pensionile minekuks valmis ja mis salata, kalastusvarustuse rohkusele ka pisut väikeseks jäänud. Aga praegu ongi asi finantsilise poole taha takerdunud.
Kui aga kellelgi veel huvitavaid "noorendus" ettepanekuid on, siis andke aga tuld - kõik on teretulnud.
IP

Nupujõel kohtume,
Urmas
crips
Kalastushuviline
*
Postitusi: 1


« Vastus #9 postitatud 10.04.10 21:21 »

Mul sama teema nimelt Orion 10 mis on väikestviisi ajahamba poolt puretud. Nimelt on põhja tekkinud väikesed praokesed pindmisesse kummi kihti. Ise mõtlesin seda, et ehituspoes müüakse igasuguseid katuse pindamise vahendeid mis on tehtud kummibaasil. Huvitav kas neid ei annaks kasutada? Mõni targem ehk oskab sellele vastata.
IP
wolters
Kalastushuviline
*
Postitusi: 6


« Vastus #10 postitatud 15.04.10 23:47 »

Kus seda enne nähtud ja kuuldud, et värv õhku peab!!! Miks nad siis rehvi töökodades parandavad auto rehve, mittte ei värvi????
IP
talupoeg
Tegija
**
Postitusi: 173


« Vastus #11 postitatud 16.04.10 13:48 »

oleneb värvist näiteks leidsin sellise asja http://www.raytech.it/inglese/home-magic-rubber.php
IP

adraga vees
Lehed: [1]   Üles
Trüki
Alamfoorumisse:  


© 2005-2013 Emajõe Nupuklubi