Foorumi esilehtLogi sisseRegistreeruPortaali

Ahoi, Külaline.
Foorumisse postitamiseks
pead sisse logima.
Kui sul pole veel kontot,
siis loo konto.
Kui sinu konto aktiveerimise e-mail läks kaduma, siis kliki siin.
21.11.19 06:14

Kasutajanimi, salasõna
Unustasid salasõna?
Otsi foorumist

Statistika
Postitusi : 14057
Teemasid : 1467
Kasutajaid : 15539

Viimati registreerus: patricexy4
Kasutajate nimekiri
Hetkel foorumis

Rohkem statistikat...
Emajõe Nupuklubi  |  Profiil  |  Näita postitusi
  Näita postitusi
Lehed: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 38
46  Varustus / Muu varustus / Re: Päästevest postitatud: 06.03.09 16:49
Sellest automaatse päästevesti lahtilöömisest olen juba varemgi kirjutanud. Õigupoolest jagunevad paukvestid kolmeks: manuaalse päästikuga, automaatse päästikuga ja hüdrostaadiga päästevestid. Hüdrostaadiga vest läheb lahti rõhu muutuse tõttu siis kui hüdrostaat on ~30 cm vee all ja sellepärast ei ole karta üle kokpiti löövat lainet, mis võib avada tavapärase automaatse paukvesti. Soodsamad hüdrostaadiga päästevestid maksavad ~1500 krooni.
47  Jutupaun / Muud jutud / Re: Huvitavad ajaleheartiklid postitatud: 06.03.09 08:38
Riik kaalub kihnlaste hülgeküttimise lube
Saaremaa kalatöötlejate arvates on kala meres piisavalt
Psühhedeelne kala osutus uueks liigiks
Ärimees sai nädala kala kõhus ligunenud telefoni tagasi

48  Täika / Ost / Re: Mootor 60-100hp postitatud: 04.03.09 08:21
Ma võiksin selle teema lukku panna või teema algataja soovil ka kustutada, kuid ma ei saa hetkel asjast aru.
49  Kalapüük / Küsi nõu / Re: vindi materjal postitatud: 03.03.09 15:09
Need Paldiski mehed pidid mõistliku raha eest head tööd tegema.

Teema püstitajale:
Roostevaba on kvaliteetsem ja kallim, aga kui kivisse lased, siis tõenäoliselt reduktor ka puru.
Alumiinium on hea ja soodsam, kuid pehme (pehmusel on head ja vead).
50  Jutupaun / Muud jutud / Re: Siilionu lahkus meite juurest postitatud: 24.02.09 21:17
Kaastunne omastele. Mis juhtus, et nii äkki...?
51  Varustus / Muu varustus / Re: Suurem magnet postitatud: 20.02.09 17:29
See, mis magneti otsas ripub, on arvuti toiteplokk (tõestamaks magneti imetabast võimet). Magnet on see pisike julla paela otsas.
52  Täika / Ost / Re: Ostan/vahetan GPSMAP 60CSx i postitatud: 20.02.09 11:14
Ühinen eelkõneleja sõnavõtuga.
Sorry, et just selles ostu-müügi teemas.
53  Varustus / Muu varustus / Re: Suurem magnet postitatud: 19.02.09 11:14
Siin soovitus kõigile: väga hea magneti leiate arvuti kõvaketta seest. Kui teil on nurgas seismas mõni vana arvuti, siis võtke selle seest välja kõvaketas. Soovitav on kõvaketta lammutamisel kasutada kruvikeerajat, aga ka toore jõud ja vasar aitavad ka vast hädast välja. Igatahes leiab igast kõvakettast 2 magnetit, mille tõmbetugevus on lihtsalt uskumatu. Kalamehele on need kõvaketta magnetid abiks näiteks jääauku kukkunud siku veepõhjast kättesaamisel jms
54  Jutupaun / Muud jutud / Re: Huvitavad ajaleheartiklid postitatud: 18.02.09 15:22
Kalastajad põhjustavad piirivalvuritele ühe enam peavalu

55  Täika / Müük / Re: M: Suzuki 2,5 hp päramootor postitatud: 12.02.09 13:19
Ostetud 29.02.09. (ostuarve olemas) ?
56  Jutupaun / Nalja / Autoomanike välimääraja postitatud: 12.02.09 12:45
Alfa Romeo – euroametnik, kes sai Brüsselis autot ostes kõva maksusoodustuse, aga avastas autot Eestisse tuues, et siin kliimas see ei tööta korralikult ja keegi seda osta ka ei taha ja nüüd on oma autoga hädas nagu lits lapsega. Sõidab juba kaks aastat mõranenud esiklaasiga, kuna uus klaas maksab pool auto hinnast.
 
Ameerika autod (kõik, ilma eranditeta) – ta:
a) töötab Ameerika autode müügiesindajana,
b) veetis 10 aastat tagasi aasta USAs vahetusüliõpilasena ja peab ennast USA fänniks ja arvab, et eurooplased ei saa Ameerika autokultuurist aru,
c) väidab et ostis pikapi, et maamajas metsa vedada ja jahil käia, aga samas käib ka oma laevaga, millele on prozhektorid katusele kinnitatud, ka linnas pangas.
 
Audi (uus) – maksab A8 liisingut 60% palgast, kuu lõpus on menüüs ainult pasta a la A8 (s.t. makaronid ilma mitte millegita).

Audi (kasutatud) – juba 15 aastat ei suuda miski kõigutada tema veendumust et kasutatud Audi on töökindlaim auto, „ikkagi Saksa töö ju, ega see pole mingi Jaapani plastmassauto" Jääb keskmiselt kord kuus teele.
 
BMW – rullnokk või pisut vanem kodanik, kes vaatab noori BMW omanikke heatahtlikku muigega ja distantseerib ennast nendest, kuna peab end neist kõrgemalseisvaks kuna saab erinevalt rullnokkadest BMW tegelikust väärtusest aru. Eitab asjaolu, et on tegelikult oma sisemuses jäänud samasuguseks.
 
Citroen – naissoost, kuna Prantsuse disain on ju nii ilus.
 
Dacia – noore pere esimeseks autoks sai Dacia Logan. Perepea räägib sõpradele, et „selle raha eest autot küll."
 
Fiat – ökofriik, kelle ainus kriteerium auto puhul on, et see oleks võimalikult väike. Nimetab kõiki enda autost suuremaid autosid peenisepikendusteks.
 
Ford – sõidab tööautoga, kuna „omale ju Fordi ei osta." Seltskonnas suhtub oma autosse üleolevalt, a la „näe anti selline pann mulle isutmise alla," et keegi jumal hoidku ei arvaks, et Ford tema isiklik eelistus on.
 
Honda – ihnur, kes võiks omale ükskõik mis auto lubada, aga sõidab juba 15 aastat Hondaga, kuna selle kütusekulu on väikseim. Vahetab oma Honda uuema vastu välja alati kui välja tuleb uue põlvkonna mootor, mille kütusekulu veel 0,1 liitrit saja kohta väheneb.
 
Hyundai – ostis teadlikult parima hinna-kvaliteedi suhtega auto aga õhtuti kripeldab hinges, kuna keegi teine seda ei hinda ja Hyundai mainimine paneb üldjuhul nina kirtsutama. Järgmiseks ostab Volkkari.
 
Jaguar – peab ennast stiilseks meheks kellel pappi on, auto ainuke ülesanne on rõhutada omaniku britilikkust. Käib Shoti klubis viskit mekutamas ja tsiteerib igal võimalikul juhul Yes, Ministeri. Arvab, et oskab perfektselt briti aktsendiga inglise keelt rääkida ja on solvunud kui teda Londonis poolakaks peetakse.
 
Lexus – sõidab linnamaasturiga, millel pole maasturiga mingit pistmist ja mis ei saa omal jõul väiksest kraavistki välja. Ei saa aru, et sõidab Toyotaga, millele on tema ego arvelt raha kätte saamiseks teine nimi pandud.
 
Mazda – põhjalik mees. Tellib kõiki kõiki eesti, soome ja venekeelseid autoajakirjasid ja enne auto ostmist luges kõik maailma autotestid läbi. Koostas iga margi kohta 10 leheküljelise plusse ja miinuseid kaaluva kokkuvõtte. Finaalvooru jõudnud kolme autoga käis enne lõplikku otsustamist kõigiga kolm korda proovisõidul.
 
Mercedes – põhimõtteliselt on tal pohh, mis iganes kirstus ta sõidab, kui sellel on kurvad silmad, hõbedane värv ja kolmeharuline täht kapotil.
 
Nissan – Mazda mehe sõber.
 
Opel – vt. Ford.
 
Peugeot – õpib teisel kursusel majandust, ostis Peugeot 207 kuna see on seksika välimusega. Loodab sellega naisi sebida.
 
Renault – noore pere teine auto, mille vastu Dacia Logan välja vahetati, kui perre laps syndis ja selgus, et Daciast ulub tuul läbi.
 
Saab – ostis Saabi, kuna tahtis "huvitav" välja paista. Räägib seltskonnas, et ega need ei saa ikka sitta autot teha, kes samal ajal hävituslennukeid konstrueerivad. Ise samal ajal piinleb autos, mis meenutabki rohkem hävituslennuki kabiini ja kust tagaaknast näeb välja ainult siis kui sõidu ajal pea 180 kraadi tagasi pöörata ennast samal ajal istmelt 50 cm võrra kergitades.
 
Skoda – räägib kõigile, et tegelikult on see sama auto mis Audi, samast tehasest tulnud, sama põhja peale tehtud. Üritab jätta endast muljet kui majanduslikult mõtlevast mehest, tegelikult vahetaks ise Skoda kohe Audi vastu välja kui pappi oleks.
 
Toyota – Mazda ja Nissani meeste kolmas sõber. Need kolm marki jõudsidki kõigil kolmel mehel autot ostes lõppvooru, millega proovisõidule mindi.
 
Volkswagen – arvas ostes, et uus Passat on põhimõtteliselt samas klassis kui Audi ja bemm, aga avastas hiljem õudusega, et kõigest hoolimata on tema auto jäänud wannabe Audiks/bemmiks.
 
Volvo – omab kolme last ja kivistunud 10 aasta tagust arusaama, et Volvo on kõige turvalisem auto.
 
57  Jutupaun / Muud jutud / Re: Tummahambad või mis? postitatud: 10.02.09 21:23
No ma ei tea... Sel aastal olen korra kalal käinud - Pärnu jõel eelmisel laupäeval. Nullitasin.
58  Varustus / Elektroonika / Re: navigaator/kajalood Lowrance LCX27C GPS postitatud: 10.02.09 09:20
Purjeka peal kasutan navigeerimisel kaardiplotterit Garmin GPSMap 182C ning reisi planeerimise teen eranditult alati arvutis (põhiline ettevalmistus juba kodus). Arvuti ekraan võimaldab mugavalt ohutuid kursse ja pöördekohti planeerida. Kuna sülearvuti on alati kajutis kaasas, siis teen laevas isegi kursimuutused arvutis ning tõmban uue kursi kaabliga plotterisse. Seega ma seadme enda sees olevaid planeerimisvahendeid mugavuse tõttu ei kasutagi.

Lowrance plotteriga kogemused puuduvad aga Navionicsi NavPlanner on küll mugav tööriist. Kui muidu hakkama ei saa, siis netist saad vast kasutamiseks abi (manualid on ilmselt muidugi ingliskeelsed). Ega seal tõesti midagi eriti keerulist ei tohiks olla - Route planneriga kaart ette ning kaardi suumimise ja liigutamisega otsid õiged kohad ning märgid vajalikud pöördepunktid kaardile. Ise pead jälgima, et kahe pöördepunkti vaheline kurss oleks ohutu ehk ei lõikaks maad ega madalikke jms. Aga mis see simulaator asjasse puutus, sellest ma küll aru ei saanud.
59  Jutupaun / Muud jutud / Re: Huvitavad ajaleheartiklid postitatud: 05.02.09 17:01
Vabatahtlikud hakkavad tegelema mere- ja järvepäästega

60  Jutupaun / Muud jutud / Re: Huvitavad ajaleheartiklid postitatud: 02.02.09 09:00
Kohafarmi detailplaneering võeti vastu
Valge kala hinnatõus jätkus

Lehed: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 38

© 2005-2013 Emajõe Nupuklubi